نادر امپراتور ترکاند!

صنعت نفت آبادان با شکست استقلال در تهران،‌ شگفتی بزرگی خلق کرد و قبل از شروع روز دوم از هفته سوم بازی‌ها به صدر جدول رده‌بندی رسید. همین موضوع بهانه‌ای شد تا با نادر دست‌نشان به مصاحبه بپردازیم. سرمربی طلایی‌پوشان آبادانی در خصوص بازی گفت: همه مردم دیدند که ما چقدر برای کسب برد شایسته بودیم.

وی افزود: طبیعی است که باید برابر تیم بزرگ استقلال آن هم مقابل هوادارانش در ابتدا با احتیاط بازی می‌کردیم، اما هرگز این‌طور نبود که اسیر تیم حریف باشیم. در واقع ما کار خودمان را انجام دادیم و توانستیم در نیمه اول حریف را متوقف کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازی شکل دیگری گرفت. حملات استقلال بیشتر شد و آنها دروازه‌مان را باز کردند، اما به بازیکنانم تبریک می‌گویم که هرگز روحیه‌شان را نباختند و از زمانی که دستور حمله را صادر کردیم، شرایط بازی را تغییر دادند. در نهایت هم مزدمان را گرفتیم و با سه امتیاز به خانه برگشتیم.

دست‌نشان در مورد احساسی که پس از کسب برد داشت، گفت: خیلی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که به ما عزت داد تا در چنین بازی مهمی برنده باشیم. شاید باورتان نشود، مردم آبادان تا ساعت سه و چهار صبح با من تماس می‌گرفتند تا تبریک بگویند. آنها خوشحال بودند. اصلاً آبادان تا صبح نخوابید و مردم بیرون از خانه جشن گرفته بودند. این مسئولیت بزرگی را بر دوش ما می‌گذارد.

وی در خصوص بازی دادن در دقایق پایانی به رضا نوروزی و تغییر نتیجه بازی، تصریح کرد: همه مهاجمان ما بازی خوبی را پشت سر گذاشتند و خواسته‌های ما در خسته کردن خط دفاع حریف را برآورده کردند. سپس میلاد جهانی و رضا نوروزی را که هر دو مهاجم بودند به بازی فرستادم و نتیجه‌اش را دیدید. نوروزی هنوز به صورت صددرصد آماده نیست و باید کمتر بازی کند تا به فرم عالی برسد، اما جهانی بازیکن تأثیرگذاری بود و پنالتی را گرفت. همین تعویض‌ها ما را به برد رساند.

دست‌نشان در پاسخ به این پرسش که برد مقابل استقلال یک جرقه بود یا این موفقیت‌ها ادامه می‌یابد، گفت: این جرقه نبود، یک انفجار بود! مطمئن باشید چون نفت تیم بزرگی است،‌ به بزرگی خود ادامه می‌دهد. ما در هفته اول مقابل صبا در قم مساوی گرفتیم و در هفته دوم تراکتورسازی با آن همه بازیکن مؤثری که دارد را متوقف کردیم. مطمئن باشید جرقه‌ای در کار نیست و تیم شایسته من،‌ به کارش ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد:‌ من فقط امیدوارم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی عملکرد شاگردانم را دیده باشد و آنها را به تیم ملی دعوت کند. سال‌هاست که باشگاه صنعت نفت به تیم ملی بازیکن داده و کارخانه‌ای بوده برای کمک به فوتبال کشورمان. دعا می‌کنم حالا که تیم‌مان با موفقیت به راهش ادامه می‌دهد، بازیکنانی در تیم ملی هم داشته باشیم.

سرمربی صنعت نفت در خصوص لقب «نادر امپراتور» که از هواداران این تیم گرفت نیز اضافه کرد: این لقب را سال‌ها قبل در قائمشهر و رشت به من دادند و بعد از شمالی‌ها،‌ حالا خوشبختانه جنوبی‌ها نیز این لقب را تأیید کردند. با این حال من همان نادر هستم و می‌خواهم فصل خوبی را با تیم شایسته‌ام پشت سر بگذارم. از مردم آبادان و همه طرفداران صنعت‌نفت هم سپاسگزارم که هوای من و بازیکنانم را دارند.