مرادی: قول می‌دهم نتیجه المپیک لندن را جبران کنم

سهراب مرادی  درباره شرایط تمرینی خود برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری المپیک 2016 اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. همه چیز آماده است تا با شرایط ایده‌آل در مسابقات حاضر شویم و ان‌شاءالله مدال کسب کنیم.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن چند ماه پر استرس، گفت: همیشه استرس مسابقه وجود دارد، چون بزرگ‌ترین میدان، میدان المپیک است، ولی خدا را شکر چون تجربه حضور در دوره قبلی المپیک را دارم، از نظر روحی خیلی بهتر هستم و استرس کمتری دارم. آماده هستم تا در روز مسابقات، بهترین عملکرد را داشته باشم. ان‌شاءالله بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

وزنه‌بردار المپیکی دسته 94 کیلوگرم کشورمان درباره اینکه برخی نگران هستند بدن سهراب مرادی مانند المپیک 2012 لندن، در روز مسابقه خالی کند و شرایط سختی رقم بخورد، خاطر نشان کرد: این حرف‌ها را به خودم هم می‌گویند که نگران تکرار اتفاقات المپیک 2012 در مورد من هستند. بالاخره هر دفعه مانند دفعه قبلی نمی‌شود. من با بدن خوب و شرایط ایده‌آل در مسابقات حاضر می‌شوم. دور قبلی المپیک هم برای من تجربه شده که ان‌شاءالله بتوانم بهترین عملکرد را در ریو داشته باشم. تنها هدفم این است که بهترین رکوردها را ثبت کنم.

مرادی در مورد اینکه چه قولی به مردم ایران می‌دهد، تصریح کرد: من قول می‌دهم که اتفاقات المپیک لندن را با بهترین عملکردم جبران کنم. اگر شرایط خوب خودم را داشته باشم، حتی وزنه‌ای چند کیلوگرم زیر رکوردهایم را بالای سر ببرم، می‌توانم به راحتی مدال طلا را کسب کنم. از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند تا بتوانیم همه آنها را شاد کنیم.

وی با اشاره به حریفان اصلی خود در مسابقات المپیک 2016 ریو گفت: حریفان اصلی من از بلاروس، قزاقستان، خود علی هاشمی، لهستان، چین و چند کشور دیگر هستند که بهترین وزنه‌برداران دنیا را دارند.

وزنه‌بردار المپیکی دسته 94 کیلوگرم کشورمان در مورد اینکه آیا حریفی از روسیه داشته است که حالا به‌دلیل محرومیت به المپیک 2016 نیاید، گفت: نه، حریف روسی نداشتم که الان حذف شده باشد. البته یک وزنه‌بردار روسی قرار بود در این وزن حضور پیدا کند که چندان قدرتمند نبود و نمی‌توانست با ما رقابت کند.

وی در خصوص اخراج وزنه‌بردار لهستانی از دهکده بازی‌ها گفت: این وزنه‌بردار حریف اصلی من بود و خدا را شکر یکی از رقیبان اصلی من کنار رفت.

مرادی در ارتباط با شرایط دهکده بازی‌ها عنوان کرد: شرایط خوب است و تفاوتی با لندن ندارد. ما میزبانی خوبی از برزیلی‌ها شاهد هستیم.