نادر دست‌نشان عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار کرد: فردا در برابر تیمی قرار می گریم که بسیار قابل احترام است و در این فصل از یک سرمربی خوب و خلاق برخوردار هستند.آنها قطعا با شرایط صنعت نفت آشنایی دارند به همین دلیل کارمان در برابر این تیم سخت است.

وی افزود: سپاهان فوتبالی تاکتیکی و قدرتی بازی می کند و امسال بازیکنان این تیم از شرایط فیزیکی بسیار خوبی برخوردار هستند که این موضوع برای هر تیمی سخت و دشوار است. ولی از آن طرف، تیم ما امسال تیمی جوان است که به خوبی در این فصل ظاهر شده و انتظارات از تیم ما نیز بالا رفته است.

دست نشان بیان کرد: من از همه بازیکنانم توقع دارم فردا بازی ایده آل و جدی در دستور خود قرار دهند تا جلو چشم هواداران خود با پیروزی میدان را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: ما در تیم خود بازیکنان خوبی داریم و در کنار آن انتظار دارم بازیکنان جدید نیز به خوبی خود را نشان دهند و در ترکیب تیم ما موفق ظاهر شوند تا بتوانیم به روند خوب خود در بحث نتیجه گیری ادامه دهیم.

  از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه فردا تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.