حامد کاویانپور بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در این باره افزود: پرسپولیس شروع خوبی داشته و این از هر چیزی مهم تر است، خوشبختانه تیم توانسته حداکثر امتیازات را بگیرد و در صدر جدول باشد.

وی افزود: از نگاه کارشناسی اتفاق مهمی که رخ داده این است که پرسپولیس گل نمی خورد و ضعف سال گذشته اش را ترمیم کرده است. این که در دو بازی از سه بازی گل نخورده اند اتفاق مهم و مثبتی است. پرسپولیس فصل گذشته در زمره تیم هایی بود که بیشترین گل خورده را داشت و  همین منجر به این شد که به خاطر تفاضل گل قهرمان نشود. کمتر به اشتباهات خط دفاعی پرداخته می شود و به طور طبیعی بیشتر به فرصت هایی که تیم از دست می داد توجه می شد چه از سوی هواداران و چه از سوی رسانه ها و کارشناسان، ولی مشکل تیم سال گذشته این بود که اشتباهات فردی زیادی در فاز دفاع داشت و زیاد گل می خورد. سیستم تدافعی مشکلاتی داشت و ضعف هایی در خط دفاعی و دروازه داشته و تیم را از قهرمانی انداخت. امسال آقای برانکو کل نفرات خط دفاع و دروازه اش را تغییر داده و اگر نگاه کنید از دروازه بان گرفته تا مدافعان همه جدید هستند و فقط انصاری باقی مانده ولی تیم با وجود این که اینها نیاز به هماهنگی دارند در فاز دفاع خوب عمل کرده است.

کاویانپور در ادامه گفت: از طرفی در فاز حمله سال قبل پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت، امسال موقعیت کمتر دارد و با حداقل گل بازی ها را می برد. یعنی یک گل می زند و با همان بازی را می برد، چون گل نخورده است. من ایمان دارم که پرسپولیس در فاز حمله هم هجومی تر خواهد شد، خوشبختانه نفرات هافبک و حمله تغییر نداشته اند و فقط وحید امیری بازیکن جدید است.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره نیمکت نشینی طارمی در فصل جدید گفت: شاید چون طارمی در تمرینات پیش از فصل نبوده آقای برانکو او را در ترکیب اصلی نگذاشته  و سایر نفرات در تمرینات و اردوهای تدارکاتی حضور داشتند و مطمئن باشید طارمی هم به ترکیب برمی گردد و کارایی خودش را نشان خواهد داد. طارمی واقعا بازیکن توانمندی است و پرسپولیس به طور کلی نفرات خوبی را در فاز هافبک و حمله دارد، جوانان خیلی خوبی دارد که با هم هماهنگ هستند.

وی درباره عملکرد وحید امیری در بازی های این فصل گفت: این خوشحال کننده است که امیری توانسته دو گل بزند و برای پرسپولیس امتیازآور باشد و تاثیرگذاری خودش را نشان دهد. من ایمان دارم که پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود و نیاز به حمایت هواداران دارد. پرسپولیس اوایل فصل گذشته امتیازات زیادی را به دلایل متعدد از دست داد، از اشتباهات داوری گرفته تا اشتباه فردی ولی هواداران حمایت کردند و تیم خودش را پیدا کرد. امسال هم با حمایت هواداران پرسپولیس می تواند شرایط بهتری داشته باشد، این خیلی مهم  است که پرسپولیس شروع خوبی داشته است.

کاویانپور درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل صبای قم تاکید کرد: هرچند تیم صبا قابل احترام است ولی به نظر من پرسپولیس برنده میدان خواهد بود و می تواند فاصله امتیازات خودش را با سایر تیم ها بیشتر کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره وضعیت استقلال در فصل جدید لیگ برتر گفت: قعرنشینی استقلال جالب نیست و به هر حال استقلال تیم بزرگ و پرهواداری است. این تیم در این سه هفته خوب عمل نکرده و مشکلاتی داشته که در حد و قواره استقلال ظاهر نشده است. آنها در گلزنی مشکل داشتند و در مقابل گل هایی را  خوردند و این مشکلات باید مرتفع شود و زمان نشان خواهد داد استقلال می تواند خودش را پیدا کند یا نه. درمجموع استقلال مهره های خوبی دارد و این می تواند به این تیم کمک کند دوباره در جمع مدعیان قرار بگیرد. من فکر می کنم یک برد می تواند به استقلال کمک کند تا از این شرایط خارج شود.