امیرحسین صادقی پس از تساوی پیکان مقابل استقلال در پاسخ به این سوال که با این نتیجه پیکان استقلال را به بحران فرستاد، اظهار کرد: بعید می‌دانم چنین چیزی وجود داشته باشد. پیکان مگر مقصر به بحران رفتن استقلال است؟ این تیم هزینه‌های زیادی داشته و بازیکنانش میلیاردی هستند. آن‌ها باید درباره به بحران رفتن تیم به هواداران جواب بدهند.

او اضافه کرد: پیکان یا هر تیم دیگری مقصر به بحران رفتن استقلال نیست و بازیکنان و کادر فنی باید جواب بدهند. استقلال بازیکنان زیاد و خوبی را جذب کرده که قراردادهای بالایی هم دارند. البته این ارقامی که اعلام شده به نظرم واقعی نیست و باید قرارداد داخلی بازیکنان را دید.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: من 12 سال برای استقلال بازی کردم که فقط یک سال بعد از جام جهانی در حدود یک میلیارد تومان دریافت کردم. بقیه سال‌ها کمتر از 300 میلیون تومان بوده است.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا توانسته طلبش را از استقلال بگیرد گفت: من نمی‌دانم چه کار باید بکنم. شما چاره‌ای به من نشان دهید که باید چه کار کنم.

 

برهانی: به عنوان هوادار از نتایج استقلال راضی نیستم

مهاجم پیکان می‌گوید به عنوان یک هوادار از نتایج استقلال راضی نیست.

آرش برهانی پس از تساوی دو تیم استقلال و پیکان اظهار کرد: در طول بازی بسیار خوب بودیم و فقط در صحنه گل تساوی استقلال دچار اشتباه شدیم وگرنه می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم.

او درباره وضعیت نه چندان مساعد استقلال نیز گفت: من نباید در این باره توضیح بدهم و مردم و هواداران از نتایج استقلال ناراحت هستند. من هم به عنوان هوادار از نتایج راضی نیستم و دوست ندارم استقلال را در چنین جایگاهی ببینم.

برهانی درباره رفتن به سمت نیمکت استقلال و اینکه آیا هنوز هم از این تیم دلخوری دارد، گفت: نمی‌خواهم درباره این موارد صحبت کنم و لطفا از من سوال نکنید.