تو هیچ جا نرو عالیشاه از پرسپولیس می رود بعد فیکس می شوی!

انصاری در بازی با گسترش از زمانی که در اختیارش قرار گرفته بود خوب استفاده کرد اما مقابل صبای قم چندان جالب کار نکرد. البته شاید با توجه به عقب کشیدن پرسپولیس در نیمه دوم بازی با صبا و نخستین بازی این هافبک مقابل طرفداران پرتعداد پرسپولیس و نخستین بازی در ورزشگاه آزادی این بازی ضعیف را بتوان توجیه کرد اما بسیاری از هواداران پرسپولیس به این بازیکن دل بسته‌اند و روی او حساب باز کرده‌اند.

هر چند ساسان انصاری بعد از حضورش در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای حل مشکل مسکنش به دیدار طاهری آمده و جلسه‌اش با سرپرست باشگاه ربطی به شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس ندارد اما همچنان هواداران پرسپولیس از او می‌خواهند جایی نرود.

دیروز ساسان انصاری پستی در اینستاگرام گذاشت و به «هواداران با مرام و با معرفت پرسپولیس» ابراز لطف کرد. همین پست کافی بود تا بسیاری از هواداران پرسپولیس برای انصاری پیغام بگذارند و از او خواهش کنند پرسپولیس را ترک نکند. برخی از این کامنت‌ها که تعدادشان بسیار زیاد است انصاری را در حد ستاره بالا برده‌اند اما جالب است که تنها با 40-30 دقیقه بازی کردن خیلی‌ها به این بازیکن اعتماد کرده و امیدوار شده‌اند. در یکی از این کامنت‌ها آمده: «واقعا جات توی ترکیب اصلی تیمه. خودتو تحمیل کن. تو عشق هوادارایی. همه دیدن چطور اومدی. راحت بدون هیچ شرطی نخستین نفر قرارداد بستی.» هوادار دیگری خطاب به انصاری نوشته: «ساسان با قدرت تمرین کن واسه آسیا نیازت داریما. یه وقت ناامید نشی. تو بهترینی.» در کامنت دیگری آمده: «همیشه با غیرت و با تعصبت به اونایی که میخوان خرابت کنن جواب بده تا بفهمن حضور در قلعه پرسپولیس چه افتخاری داره. مطمئن باش میای تو ترکیب اصلی.»

هوادار دیگری نوشته: «پارسال مسلمان مثل تو بود. الان نگاه کن داره میترکونه. جایی نرو به تیم ملی برسی.»و دیگری نوشته: «ساسان استرست برای چیه؟ به هر حال عالیشاه هم چند سال ذخیره بود تا فیکس شد. تو امسال خودتو نشون بده. عالیشاه سرباز هست تو فیکس میشی. خواهشا با تمرکز بیشتر بازی کن.»