یعقوب کریمی گفت: من تا حالا خیلی کم در پست دفاع چپ بازی کرده ام و طبیعی است که یکسری کارها در این پست در بخش دفاعی را نمی دانستم. البته من در تعطیلات لیگ هم هر کجا که کادرفنی بخواهد بازی می کنم و سعی می کنم نقاط ضعفم را برطرف کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برایش سخت نبود که به عنوان یک هافبک چپ در پست دفاع بازی کند هم گفت: خوب بالاخره من به بازی کردن در بخش تهاجمی بیشتر عادت دارم اما هرکجا که آقای منصوریان بخواهد بازی می کنم. این تصمیم ایشان بوده است و من هم به آن احترام می گذارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا با منصوریان در مورد تغییر پستش صحبت می کند یا نه هم گفت: نه من صحبتی نمی کنم چراکه ایشان هر تشخیصی بدهند من آن را اجرا می کنم. در تعطیلات هم سعی می کنم ضعف هایم را پوشش بدهم تا بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم. البته من در بازی با صنعت نفت عملکرد خوبی داشتم و در بازی با پیکان هم کل تیم خوب بازی نکرد و اینطور نیست که تمام تقصیرها گردن من انداخته شود.

هافبک استقلال در مورد انتقادهایی که به شکل فنی این تیم می شود گفت: مگر پرسپولیس پارسال همین شرایط را در اول فصل تجربه نکرد؟ من به تماشاگران حق می دهم که ناراحت باشند اما باید به تیم ما زمان بدهند چراکه ما 70 درصد از تیم فصل گذشته مان با تغییرات روبرو شده است. در تعطیلات می توانیم بیشتر با هم هماهنگ شویم و شما شک نکنید شرایط بهتری در تیم ما خواهید دید. مطمئن بعد از تعطیلات همان تیمی می شویم که هواداران انتظار دارند و بسیار عملکرد بهتری خواهیم داشت.

 

یعقوب کریمی در پایان در مورد این که گفته می شود سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود بود هم گفت: اتفاقا به نظر من منصوریان خیلی هم به موقع سرمربی استقلال شد و چنین حرف هایی اصلا درست نیست. علی آقا می توانست فصل پیش هم سرمربی استقلال شود و من فکر می کنم شرایط استقلال بسیار با او خوب خواهد شد.