مردم استقلال را دوست دارند که انتقاد می کنند

مدافع و مربی سابق استقلال تهران درمود شرایط تیم نساجی مازندران و استقلال گفت: بعد از بردی که به دست آوردیم نسبتا شرایطی خوبی داریم و در آرامش کار خود را پیگیری می‌کنیم. تمرینات خود را از دیروز از کردیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم. در بازی بعدی هم شرایط سخت است چون در لیگ دسته یک تمام بازی‌ها به همین شکل است. آماده می‌شویم تا با تلاش و رفاقت بچه‌ها به برد دست پیدا کنیم.

 

سرمربی نساجی مازندران در مورد اعتراض‌هایی که در ابتدا به حضور او روی نیمکت وجود داشت عنوان کرد: خدا را شکر الان شرایط خوبی را داریم و مردم حمایت خود را از تیم ما دارند. همیشه نگرانی‌هایی در مورد تیم نساجی وجود دارد، چون این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و هر سال اتفاقاتی رخ می‌دهد که تیم صعود نمی‌کند. مردم در ابتدای فصل دوست دارند شرایط برای صعود مهیا شود و اگر نگرانی وجود دارد به خاطر همین موضوع است.

 

محمود فکری در مورد حواشی پیش آمده برای دروازه‌بان تیمش اضاف کرد: مشکل دروازه‌بان ما حل شده و مهدی خانی در تمرینات تیم حضور دارد.

 

سرمربی نساجی در مورد اینکه آیا حمایت‌های کافی از تیم وجود دارد، گفت: از تیم حمایت می‌شود و امیدوارم حمایت‌های آقای پرهام از تیم بیشتر و بهتر شود تا بازیکنان با دلخوشی و تمرکز بیشتر به کار خود بپردازند. امیدوارم حمایت‌ها به موقع و به اندازه باشد.

 

مدافع سال‌های گذشته استقلال تهران در مورد بازی هفته گذشته تیمش مقابل تیم سهراب بختیاری‌زاده افزود: فوتبال خاطرات و دوستی‌ها را زنده می‌کند. رقابت‌ها زودگذر است و چیزی که می‌ماند همین دوستی‌هاست.در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان این تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ما بازی راحتی جلوی این تیم نداشتیم.

 

مربی سابق استقلال در مورد شرایط فعلی این تیم و انتقاداتی که به این تیم وارد می‌کنند، تاکید کرد: استقلال مشکل خاصی ندارد. کادر فنی تیم عوض شده و کادر جدید نیاز به زمان دارد و همه باید حوصله داشته باشند و صبر کنند. با تحلیل 4 بازی نمی توان گفت که استقلال حتما مشکل دارد و قطعا نیاز به زمان دارد. از هر تیمی می‌توان ایراد گرفت. مهم این است که بتوانید تیمی را بگیرید و بتوانید با آن نتیجه بگیرید. از بهترین تیم‌ها مثل رئل مادرید و بارسلونا هم می توان ایراد گرفت و ایراد گرفتن آسان است. به نظرم این تعطیلات می‌تواند به تیم کمک کند تا به روزهای خوب خود برگردد.