من بمب به استقلال آوردم ترقه شد!

کاوه رضایی یکی از خریدهای پرسرو صدای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی که از میانه راه پیوستن به اردوی رقیب دیرینه آبی پوش شد با گذشت نزدیک به دوماه از حضورش در اردوی استقلال هنوز نتوانسته درخشش زمان حضورش در ذوب آهن را نشان بدهد تا جایی که در بازی دوستانه با تیم دسته دومی پاس همدان هم عملکرد پرانتقادی نشان داد.

 

کاوه رضایی که فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت های ذوب آهن بود و حتی با این درخشش به اردوی تیم ملی هم دعوت شد از روزی که پیراهن استقلال را برتن کرده با افت فاحشی روبرو شده است به نحوی که خط حمله این تیم برندگی لازم را ندارد حتی مقابل مدافعان گمنام پاس همدان! منصوریان که خیلی روی توانایی ها و درخشش کاوه رضایی حساب باز کرده بود با این عملکرد کاوه نشستی سرپایی با شاگرد خود برگزار کرد و چند دقیقه ای با این بازیکن وسط زمین چمن صحبت کرد.

 

سرمربی استقلال امیدوار است این بازیکن در تعطیلات لیگ برتر بیشتر با جو استقلال آشنا شده و با از بین بردن عدم هماهنگی با سایر بازیکنان دوباره عصای دست او برای خارج کردن تیم از بحران فعلی باشد درست مثل طرفداران استقلال که امیدوارند کاوه رضایی بتواند جای خالی مهاجمی همچون شهباززاده را پر کند.