اگر دوست دارید می‌توانید بگردید دنبال قاتل بروسلی، اگر هم نه پس بهتر است مثل فرشاد احمدزاده سرتان به کار خودتان گرم باشد و فقط تمرین کنید.

 

حداکثر اینکه بگویید تمریناتی که بدنساز پرسپولیس برای ما در نظر گرفته را حتی مرحوم بروسلی هم برای قهرمانی‌‌اش انجام نمی‌داد...

 

بله، واقعیت این است که در پرسپولیس تأکید ویژه‌ای روی بدنسازی شده... در واقع این اعتقاد برانکو است که هر تیمی که در فوتبال امروز به لحاظ آمادگی جسمانی در مرتبه بالاتر و بهتری باشد در کوران رقابت‌های فرسایشی لیگ‌، کم نمی‌آورد.

 

ظاهراً باید حق را به برانکو و بدنساز این تیم مارکو استیلینوویچ بدهیم. بازیکنان پرسپولیس در تعطیلی اجباری لیگ بدجوری شلاق می‌خورند. آن‌ها طوری باید بدن‌های خود را آماده کنند که وقتی دوباره وارد لیگ شدند هیچ‌گونه کم و کسری نداشته باشند و حتی از قبل هم بهتر باشند.

 

بدنسازی پرسپولیس بی‌شباهت به همان دوره فشرده‌ای که مرحوم ایویچ برای جام جهانی‌ ۹۸ فرانسه برای تیم ملی ایران در نظر گرفته بود، نیست.

 

پرسپولیسی‌ها با همان سختی‌های رایج در آن دوره تمرین می‌کنند. آن‌قدر سخت و فشرده که هر بازیکنی زیر این فشار دوام نمی‌آورد. به پرسپولیسی‌ها گفته شده یا زیر این تمرینات سخت تاب می‌آورید و به راه‌تان ادامه می‌دهید یا همگی با هم می‌روید خانه!

 

خانه رفتن یعنی اینکه توی بازیکن زیر فشار تمرینات دوام نیاورده‌ای و جایت دیگر در تیم نیست. حالا هر قدر زمان جلوتر برود و بازی‌های لیگ شروع شود بیشتر متوجه می‌شویم پرسپولیس در قیاس با سایر تیم‌های لیگ، چه بدن‌های آماده‌ای را تحویل داده است.

 

فرق پرسپولیس را با بقیه خیلی زود می‌فهمیم.