از آن روزهایی که علی دایی افول کرده بود و فوتبال ایران مهاجمی نداشت تا خط حمله اش را همچون شهریار بیمه کند، سال ها می گذرد. حالا فوتبال ایران در نوک حمله اش مهاجمی ششدانگ پیدا کرده که به سادگی از کنار از هر توپی نمی گذرد و برای گل زدن به حریفان تشنه است؛ سردار آزمون. مهاجم ترکمن فوتبال ایران در سال های اخیر روندی کاملا صعودی را سپری کرده و توانسته نگاه های زیادی را به خود خیره کند.

 

او پس از اینکه سال گذشته جزو 5 بازیکن تاثیرگذار لیگ روسیه قرار گرفت، امسال نیز همراه با روستوف در اندیشه درخشش است. روستوفی که با عملکرد خوب دو بازیکن ایرانی اش در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا تا اینجا خوش درخشیده و حالا برای رسیدن به مرحله گروهی این مسابقات آژاکس پرآوازه را پیش رو دارند.

 

سردار آزمون که مقابل آندرلخت بلژیک در مرحله قبل ستاره بازی بود و یک گل نیز به ثمر رساند، حالا انگیزه زیادی دارد تا در یکی از مهم ترین بازی های دوران فوتبالش در عرصه باشگاهی افتخاری بزرگ رقم بزند. سردار در تمرینات شب گذشته روستوف بسیار آماده نشان داد. او بارها با پرش های فوق العاده و تکنیک خود در تمرین مربیان را متحیر کرد و قطعا در بازی امشب با آژاکس یکی از امیدهای اصلی گلزنی روستوف خواهد بود. او حالا باید بلند ترین پرش حرفه ای اش را انجام دهد، پرشی که می تواند به منزله تامین آینده فوتبالی اش در اروپا باشد. آن هم در شرایطی که شایعه جدایی آزمون از روستوف با رفتن بردی اف همچنان شنیده می شود.