حاشیه‌ها و مشکلات پیرامون استقلال در فصل جدید تمامی ندارد! به مشکلات فراوانی که استقلال و علیرضا منصوریان تاکنون داشته و  از این پس خواهند داشت، باید مشکلات مدیریتی را هم اضافه نمود.

 

پس از استعفا یا برکناری بهرام افشارزاده و همچنین انصراف حسنی‌خو از پذیرش پست مدیریتی در باشگاه استقلال، افتخاری‌ای بر روی کار آمده که ظاهرا حق امضا برایش از سوی وزارت ورزش تعریف نشده‌است. گویا مسئولان وزارت ورزش هنوز اقدامی برای رسمی شدن امضای افتخاری نکرده اند و درحقیقت او سرپرست غیررسمی استقلال است.

با وجود اینکه مذاکرات با پادوانی و حق‌دوست برای پیوستن به استقلال پایان یافته و طرفین بر سر مدت و ارزش قرارداد به توافق قطعی رسیده‌اند، آبی‌پوشان هنوز موفق به عقد قرارداد با این بازیکنان نشده‌اند تا دو بازیکن مد نظر منصوریان، فرصت حضور در تمرینات را از دست بدهند.

اینکه دلیل تاخیر و کوتاهی وزارت برای انتصاب رسمی افتخاری به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال چه چیزی است هنوز مشخص نشده ولی گفتنی است این اواخر شایعه شده شاید اصلا حق امضا برای رضا افتخاری تعریف نشود چون قرار است به زودی وزارت ورزش، شخص دیگری که از سوی شهاب جهانیان به محمود گودرزی معرفی شده را به عنوان سرپرست استقلال معرفی کند.