کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایرانی در رقابت های المپیک در بازگشت به ایران با استقبال باشکوهی روبرو شد. او در بازگشت به کرج نیز با جمعیت مشتاق ورزش دوستان روبرو شد. بوسه او بر دستان پدرش، اهدای جوایزی مثل یک دستگاه آپارتمان، یک دستگاه خودرو و 50 میلیون تومان پول نیز از دیگر حاشیه های بازگشت این دختر 18 ساله و نفر سوم تکواندوی المپیک به ایران بود.

اما حاشیه های مهم تر به رفتار چندین پسر جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این پسران با فریاد از نفر سوم المپیک درخواست ازدواج کرد و دیگری نیز می گفت خودش ورزشکار است و در سطح استان البرز در رقابت های تکواندو مدال دارد. او نیز به طور جدی میگفت که برای ازدواج با این دختر ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند!

اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش ایران

در ورزش ایران هرگز سابقه نداشته که از یک دختر ورزشکار اینگونه استقبال شود. نجمه خدمتی در 18 سالگی و در رقابت های تیراندازی بازی های آسیایی قهرمان شد و در بازگشت به ایران با استقبال با شکوه مردم شهر زادگاهش روبرو شد، اتفاقی که برای خدیجه آزادپور ووشوکار و قهرمان بازی های آسیایی در سال 2010 افتاد و یا شهربانو منصوریان دیگر ووشوکار مطرح ورزش کشور. اما این یکی واقعا بی سابقه بود. استقبالی که از کیمیا علیزاده شد در هیچ بازه زمانی تاریخ ورزش ایران سابقه نداشته است.

در سطح شهر کرج هم بنرهای فراوانی بابت تبریک به این تکواندو کار دیده می شود.

جوایز بیشتری در راه است

دختر 18 ساله و تاریخ ساز ورزش ایران در ادامه باز هم پاداش های بیشتری دریافت خواهد کرد. گفته می شود او ده ها سکه بهار آزادی دریافت خواهد و شاید یک آپارتمان دیگر هم به عنوان جایزه بگیرد. جوایز غیر نقدی دیگری نیز در روزهای آینده از سوی شرکت های مختلف به او داده خواهد شد.