وقتی اعلام شد ستارگان لالیگا برای دیدار خداحافظی جواد نکونام به ایران می‌آیند، این امیدواری به وجود آمد که بازیکنان بزرگ کشور به احترام کاپیتان سابق تیم ملی و البته فوتبال‌دوستان ایرانی دور هم جمع شده و یک غروب ماندگار را رقم بزنند اما متأسفانه از روزی که اسامی نفرات کشورمان اعلام شد موجی از کناره‌گیری‌ها به وجود آمد که دلیل اصلی آن اختلاف میان بازیکنان دعوت شده بود!

فلان بازیکن بزرگ به دلیل اینکه دیگر بازیکن در این فهرست بود، اعلام کرد نمی‌آید! یکی دیگر گفت تا فلان مبلغ نگیرم حاضر به همراهی تیم نیستم! دیگری هم به دلیل دعوت نشدن فلان رفیقش قید حضور در تیم را زد!

آش آنقدر شور شد که خود نکونام هم گفت چون اعضای دعوت شده همگی مورد تأیید او نیستند حاضر نیست در این بازی شرکت کند و این‌چنین شد که مردم وقتی دیدند ستارگان فوتبال وقتی این‌چنین به یکدیگر و فوتبال‌دوستان بی‌احترامی می‌کنند تصمیم به تحریم این بازی گرفتند تا جایی که تنها کمتر از هزار نفر برای تماشای این بازی به استادیوم آزادی رفتند تا ستارگان لالیگا با خود فکر کنند وقتی برای چنین بازی مهمی تنها هزار نفر به استادیوم می‌آیند وجود چنین استادیوم بزرگی چه توجیهی دارد؟!

کاش اهالی فوتبال ما برای یک بار هم شده، احترام گذاشتن به خود و پیشکسوتان را سرلوحه کارشان قرار دهند تا انگشت‌شمار فوتبال‌دوستانی که در استادیوم‌ها با تأسی از همین بی‌احترامی‌ها فحاشی را در دستور کارشان قرار می‌دهند، دست از چنین رفتارهایی بردارند و محیط استادیوم‌ها پاک شود.