حامد ابراهیمی درباره استعفای محمود فکری از سرمربیگری نساجی مازندران، گفت: هیچ نامه و استعفایی به دست من نرسیده است. قرار نیست هرکس هرموقع که دلش خواست استعفا کند و برود. وقتی نتیجه نمی‌گیریم باید پاسخ مردم را بدهیم. نباید اینطور باشد که وقتی پیروز می‌شویم هلهله کنیم و وقتی می‌بازیم حرف از رفتن بزنیم. این کار از نظر اخلاقی درست نیست چون ما به مردم بدهکاریم. فکری هیچ صحبتی با من نکرده و استعفای کتبی به ما اعلام نکرده است.

وی درباره مسائل مالی که مورد اعتراض فکری بوده است، عنوان کرد: ان‌شاءالله این مسائل حل خواهد شد و مالک ما برمی‌گردد. پنجشنبه جلسه‌ای با استاندار و مدیرکل استان مازندران داشتیم. قرار بود صبح امروز هم قرار بود جلسه‌ای درباره شرایط مالی نساجی داشته باشیم که برگزار نشد و امروز به دنبال حل مشکلات ناشی از باران شدید و سیل روز گذشته قائمشهر بودیم.

مدیرعامل نساجی با ابراز رضایت از عملکرد سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: چرا باید به خاطر تشویق یک بازیکن اینقدر حساسیت نشان داد؟ فکری از مربیان بسیار سالم و با اخلاق فوتبال ما است. فراموش نکنید که بیش از نود درصد تیم ما نسبت به فصل قبل تغییر کرده و هماهنگ شدن بازیکنان تیم نیاز به زمان دارد. با وجود مشکلات تیم، بازیکنان تقریباً با هم هماهنگ شده‌اند و روز گذشته بازی بسیار زیبایی ارائه دادند و تماشاگران هم لذت بردند اما روی اشتباهات فردی بازیکن ما، نتوانستیم بازی را ببریم. این مشکلات فردی برای هر تیمی ایجاد می‌شود که روز گذشته گریبان تیم ما را گرفت.