نصرالله عبداللهی در خصوص شایعه بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال گفت: من هیچ خبری از این موضوع ندارم و فکر هم نمی‌کنم این موضوع درست باشد.

 

وی افزود: شهباززاده با تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد و نمی‌تواند به استقلال بیاید. او در تیمش بازی کرده و بعید است آنها به راحتی راضی به جدایی شهباززاده شوند. چیزی که من می‌دانم این است که جدایی بازیکنی که قرارداد دارد خیلی سخت است. 

 

سرپرست تیم استقلال در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل قطر هم گفت: تیم ملی اصلا خوب نبود و به شخصه هم ناراحت شدم و هم خوشحال! ناراحت از این بابت که خوب بازی نکردیم و خوشحال از این لحاظ که سه امتیاز را گرفتیم. 

 

وی تاکید کرد: بازی با چین بسیار سخت است و تیم ملی ما مقابل قطر خوب بازی نکرد و تنها شانسی که آوردیم این بود که در بازی که بد بودیم بردیم. 

 

عبداللهی با انتقاد از رفتار کادر فنی تیم ملی ایران گفت:واقعا وقتی صحنه‌ها را از تلویزیون دیدم خیلی ناراحت شدم و مطمئن باشید اگر این اتفاق گزارش شود AFC ما را اذیت می‌کند. رفتارها در جریان بازی اشکال داشت و تازه من فقط صحنه هایی را دیدم که فقط از تلویزیون پخش می‌شد. امیدوارم کادر فنی دیگر از این رفتارها نشان ندهد چون مطمئنا بازتاب خوبی برای فوتبال ما ندارد.