باورم نمی شود کی روش اینطور پاسخ برانکو را بدهد

محمود خوردبین درباره دیدار تیم ملی برابر قطر اظهار داشت: به نظر من برد با ارزشی بود و این سه امتیاز خیلی به ما کمک می کند اما از بعد فنی تیم ما خوب نبود و بهتر است اصلا درباره مسائل فنی تیم ملی حرف نزنیم. تیم ملی ایران باید در ورزشگاه آزادی و برابر آن همه تماشاگر 5 گل به قطر بزند و نباید کار ما به اما و اگر کشیده شود. با این حال فقط می توانیم خوشحال باشیم که سه امتیاز را گرفته ایم. 

وی درباره حواشی بازی و درگیری های ایجادشده نیز گفت: اتفاقات خوبی نبود. نباید بهانه دست قطری ها می دادیم. ما میزبان بودیم و بهتر بود صبورتر عمل می کردیم. به نظر من جواد نکونام حالا متوجه می شود که نشستن روی نیمکت مربیگری چقدر سخت است و این برای جواد تجربه ای بزرگ تلقی می شود. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت های کی روش پس از بازی که به زعم بسیاری مخاطب او برانکو بوده است گفت: برای آقای کی روش متاسفم. فکر نمی کردم پاسخ حضور برانکو در استادیوم و حمایتش از تیم ملی را اینگونه بدهد. من کنار برانکو هستم و می بینم که آدم کینه ای نیست. او به استادیوم آزادی رفت تا به این حرف و حدیث ها پایان دهد و بگوید حامی تیم ملی ایران است اما آقای کی روش مودبانه صحبت نکرد. فکر نمی کردم این گونه رفتار کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بحث جدایی ساسان انصاری از این تیم گفت: من هنوز دقیقا نمی دانم باشگاه و آقای برانکو با جدایی او موافقت کرده یا نه. اما به نظرم ساسان پسر باشخصیت و مودبی است و به نفع اوست که در پرسپولیس بماند. مطمئنم اگر او در پرسپولیس بماند به او بازی خواهد رسید. ما در سه جبهه بازی خواهیم کرد و قطعا به همه بازیکنان بازی می رسد.

خوردبین در پایان درباره صحبت های اخیر امیر قلعه نویی و انتقاداتش به پرسپولیسی ها گفت: به نظر من عده ای خبرچین به آقای قلعه نویی خبرهای نادرست و نقل قول های غلط منتقل می کنند. همان خبرچین ها آمدند و به ما گفتند در بازی دوستانه تراکتورسازی و پیکان اتفاقات بدی در ورزشگاه تراکتورسازی رخ داده است و حالا همان ها رفته اند و به قلعه نویی گفته اند در بازی دوستانه پرسپولیس درگیری شدید شده است. آقای قلعه نویی مربی باتجربه ای است و باید حواسش به این خبرچین ها باشد. من هیچ وقت نگفتم که ما در تبریز و در ورزشگاه تراکتورسازی بازی نمی کنیم. فقط موضوع امنیت ورزشگاه را مطرح کردم زیرا در گذشته و در بازی که سال قبل در اهواز انجام دادیم اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ نداد. یادم است که قبل از بازی با استقلال اهواز هم در جلسه هماهنگی آقایان گفتند که خیالتان راحت باشد هیچ اتفاقی نمی افتد اما دیدید که چه مسائلی ایجاد شد. حالا هم ما هرجایی که سازمان لیگ اعلام کند میرویم و بازی می کنیم.