برانکو: شاید رضاییان جای انصاری را بگیرد

برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت:یک هفته وقت داریم به جز ملی پوشان همه بازیکنان‌مان در تمرین هستند. سلمان‌زاده و درویشی دو  بازیکنی بودند که مصدومیت جدی ندارند.

وی درباره جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس اظهار داشت:انصاری از من  خواهش کرد که اگر می تواند از پرسپولیس برود دلیل این اتفاق مسایل شخصی بود. البته این مساله طبیعی است زیرا رقابت زیاد است. خودش حس کرد که اگر از پرسپولیس برود شانس بازی بیشتری پیدا می کند. البته متاسفانه او به اندازه کافی صبور نبود در هرحال باید این را قبول کنیم که وی بازیکن مسوولیت پذیر بود و در هر تمرینی خوب بود اما من به تصمیم او احترام گذاشتم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت رامین رضاییان گفت:رضاییان بازیکن پرسپولیس است؛ باشگاه اختلافی در کمیته انضباطی با او داشت که برنده شد؛ ساسان قطعا بخاطر رضائیان نرفته است ولی بازیکنی داریم که جای او را در لیست ما پر کند. شاید رضاییان آن بازیکن باشد.

برانکو درباره عملکرد ملی پوشان پرسپولیس در بازی مقابل قطر بیان داشت: من درباره اسم بازیکنان صحبت نمی کنم. نه درباره بازیکن خودم و نه درباره بازیکنان حریف. در بازی های لیگ هم شما دیدید که همین عملکرد را داشته ام. اینها مسایلی هست که مربوط به سرمربی تیم ملی می شود. برای من مهم این است که بازیکنان را هرچه بیشتر آماده کنم تا در تیم ملی بهتر بازی کنند.

وی درباره عدم استفاده بازیکنان پرسپولیس از قلمبند و خطر آسیب دیدگی برای آنها به کاپ گفت: در خیابان هم قدم زدن خطرناک است. بگذارید اینها ضربه بخورند و محکم بار بیایند تا سوسول نشوند. بازی سختی در تبریز داریم و آنها باید برای این بازی محکم باشند. 

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه اختلاف میان خود با علی اکبر طاهری درباره وضعیت رامین رضاییان به کاپ خاطرنشان کرد: من مشکلی با طاهری ندارم و دیشب در خانه ایشان بودم. خانواده وی هم بودند و در این حالت چگونه می توانیم مشکلی داشته باشیم. 

وی افزود: بازیکنان باید بپذیرند رقابت و سختی آن را . هدف این است که بازیکنان بفهمند که پول گرفته اند تا در هر تمرین خودشان را نشان بدهند. این مساله ای است که در پرسپولیس و تیم های بزرگ همیشه وجود دارد بازیکنان فعلی هم باید خودشان را به خوبی نشان دهند. 

سرمربی پرسپولیس درباره فشردگی تمرینات و برخورهای متعدد فیزیکی بین بازیکنان اذعان داشت: بازیکنان همیشه تحت فشار هستند. خستگی ، فشار بازی ها و هواداران همیشه روی بازیکنان وجود دارد با تمام این شرایط من خیلی از آنها راضی هستم. حتی خود ما هم گاهی اوقات بازیکنان را تحریک می کنیم و به آنها اصرار می کنیم که خشن باشند و محکم کار کنند. حتی اگر لازم شد دعوا کنند.

برانکو درباره بازی تیم ملی مقابل چین خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل چین داریم حتی با اینکه در 10 سال اخیر در رده ملی ، چینی ها نتایج چشمگیری نگرفته اند. زمانی بازی دراماتیکی با آنها انجام دادیم که مربوط به 12 سال پیش بود.