جواد از قبل با قطری ها مشکل داشت!

روزنامه الوطن امروز در دو مطلب جداگانه در رابطه با وقایع بازی تیم‌های ملی ایران و قطر به اظهارنظر پرداخت. اشتباه دروازه‌بان قطری و درگیری در پایان بازی مهم‌ترین عواملی بودند که روزنامه‌های قطری به آن پرداختند و این روزنامه نیز درباره آن مطلب خود را به انتشار درآورد.

 

عامل اصلی شکست قطر، کلود امین بود

کلود امین عامل اصلی شکست تیم ملی قطر در برابر ایران بود، او در تمام بازی تأثیر خوبی بر روند تیمی داشت و توانست موقعیت‌های خوبی را از حریف برباید اما پس از تعویض دژاگه و به بازی آمدن وحید امیری فشار روی این دروازه‌بان بیشتر از دقایق دیگر شد و همین فشار مضاعف باعث شد تا او پاس اشتباه بدهد و آن اتفاق غیرقابل‌جبران بیفتد.

 

 

اعصاب به‌هم‌ریخته گلر، گل دوم را پدید آورد

البته اشتباه دروازه‌بان هم جزئی از بازی فوتبال است و کادر فنی باید گلر اول تیم را برای بازی بعدی آماده کنند چراکه او در حال حاضر احتمالاً روحیه بدی دارد، روحیه و اعصاب به‌هم‌ریخته کلود امین در گل دوم ایران نیز خود را نشان داد، جایی که او می‌توانست با واکنش بهتر از گل شدن توپ جهانبخش ممانعت کند. بازیکنان تیم قطر نیز نباید با مصاحبه‌های خود، مشکلات را روی دوش او بگذارند.

 

 عامل درگیری بازیکن سابق ایران بود

جواد نکونام در بازی تیم‌های ایران و قطر، اخلاق جوانمردانه نداشت، تنها نکته منفی بازی درگیری بین بازیکنان و مربیان دو تیم بود به طوری که نیروهای امنیتی مجبور به حضور در زمین شدند، علت به وجود آمدن این اتفاق نیز حرکت غیراخلاقی بازیکن سابق تیم ملی ایران بود. او با حرکت زشت خود مقابل نیمکت قطر، باعث شد آنها خویشتن‌داری خود را از دست بدهند و جو بازی به هم بریزد.

 

 

جواد با همبازیان سابقش مشکل داشت

جواد مستحق مجازات است چراکه روحیه او بر ضد روحیه ورزشی بود، نکونام بازیکن بزرگ و نامداری بود اما با این حرکت سابقه خود را تاریک کرد، او که فصل گذشته در لیگ حرفه‌ای قطر توپ می‌زد و در عضویت باشگاه العربی قرار داشت، با بعضی از بازیکنان خاص این تیم مشکلاتی داشت و شاید دلیل این حرکات او، مشکلات و اختلافاتش با همبازیان سابقش بود.

 

قطری‌ها مقابله‌به‌مثل نکنند

از تماشاگران قطری می‌خواهیم به این مسائل توجه نکنند و در بازی برگشت تیم‌های ایران و قطر در دوحه به دنبال جبران حرکات آنها نباشند چراکه این اتفاقات مستحق جریمه است و در صورت مقابله‌به‌مثل، فوتبال قطر جریمه خواهد شد.