سرمربی تیم ملی کشورمان که از چند ماه پیش با برانکو درگیر شده بود، چندین و چند بار علیه او موضع‌گیری کرد، هرچند که سرمربی پرسپولیس حاضر نشد جوابش را بدهد. با نزدیک شدن به مسابقات حساس ایران برابر قطر و چین، برانکو به حمایت از تیم ملی پرداخت و کی‌روش هم گفت تا پایان این دو بازی به تنش‌ها ادامه نخواهد داد.

با این وجود مربی پرتغالی دقایقی بعد از نمایش غیرقابل دفاع تیم ملی کشورمان مقابل قطر، در نشست خبری باز هم به برانکو طعنه زد و گفت: «هنوز منتظرم آن آقا بیرون بیاید و از هواداران عذرخواهی کند.» فارغ از اینکه در این مجادله حق با کیست (که البته برانکو محق‌تر به نظر می‌رسد) نکته عجیب آن است که کی‌روش در چنین مقطع حساسی به راحتی دعوا راه می‌اندازد و در جبهه داخل یقه‌گیری می‌کند. مسلما حضور 100هزار هوادار در ورزشگاه آزادی، نشان‌دهنده آن بوده که مردم همه مناقشات را به دست فراموشی سپرده‌اند تا از تیم کشورمان حمایت کنند، اما از قرار معلوم مرغ کارلوس همچنان یک پا دارد. دیروز اظهارات او با واکنش‌های منفی بسیار زیادی بین علاقه‌مندان به فوتبال ایران همراه شد.

ادامه این روند مسلما نتیجه‌ای غیر از وقوع شکاف در اردوی تیم ملی ایران نخواهد داشت؛ آنچه به نفع هیچکس نیست. پس کاش آقای تاج دست‌کم یک تذکر خشک و خالی به سرمربی میلیون دلاری فوتبال ایران بدهد و کاری کند که او لااقل این اتحاد داخلی موقت را از بین نبرد.