مقابل قطر مستحق کسب پیروزی نبودیم

اسماعیل حلالی در مورد عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل قطر، گفت: تیم ملی در این دیدار پیروز شد اما از لحاظ فنی کیفیت چندانی نداشت.  بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. تیم ملی از لحاظ بدنی و فنی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و این عملکرد رضایت کسی را به همراه نداشت. هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم وضعیت بدتر می‌شد و در نهایت هم روی اشتباه گلر قطر به گل رسیدیم.

وی افزود: گل دقایق پایانی بازی مقابل قطر به ما یاد داد که تا دقیقه آخر تلاش کنیم چرا که فوتبال بازی لحظه‌ها است. به قطر و مربی خوب این تیم تبریک می‌گویم بعد از سال‌ها دیدیم که بازیکنی از این تیم در طول 90 دقیقه زمین نیوفتاد. این اتفاق نشان از تغییر دیدگاه قطری‌ها دارد. در کل این تیم در بازی اول مستحق شکست نبود همانطور که ما مستحق کسب پیروزی نبودیم. این 3 امتیاز می‌تواند در طول مسابقات به ما کمک کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد درگیری‌هایی که در جریان این مسابقه به وجود آمد، اظهار داشت:‌ در این چند روز حرف‌هایی که لازم بوده در این ارتباط مطرح شده است. برای اولین بار می‌دیدم که کل اعضای تیم برای 5 دقیقه وارد زمین می‌شوند و این اتفاقات را قبل از این مشاهده نکرده بودم. گاهی اوقات کی‌روش به داور اعتراض می‌کرد اما اینطور نبود که کل نیمکت به سمت داور بروند و اعتراض کنند. این اتفاق چند دلیل می‌تواند داشته باشد اول اینکه این اعتراض‌ها به صورت هماهنگ شده انجام شود و دوم اینکه کی‌روش تسلطش را روی نیمکت از دست داده بود و با هر اتفاقی همه به داور معترض می‌شدند. حواشی اعضای تیم در این مسابقه از عملکرد فنی تیم بدتر بود و هیچ وقت چنین چیزی را مشاهده نکردم.

حلالی در مورد دیدار دوم تیم ملی ایران مقابل چین، خاطرنشان کرد: چین همیشه ترسی از فوتبال ایران داشته است اما دیداری که از این تیم مقابل کره دیدم نشان می‌داد شرایط آنها تغییر کرده است. چین نشانی از آن تیم گذشته نداشت و توانسته در این سال‌ها خودش را از سطح دو آسیا جدا کند و جزو تیم‌های باکیفیت این قاره شود. چین در بازی اول می‌توانست از کره امتیاز بگیرد اما با بدشانسی روبرو شد. مطمئن باشید که اگر عملکردمان مقابل قطر را در بازی با چین داشته باشیم اینبار نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.