پس از جدایی لوبانف از جمع سرخ‌پوشان، پرسپولیس یک دروازه‌بان کروات یعنی بوژیدار رادوشویچ را جذب کرد تا روی نیمکت نیز از حضور یک دروازه‌بان خوب و با تجربه بهره ببرد.

کادر فنی پرسپولیس و ایگور پانادیچ  برای بوژیدار که به تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شده تمرینات فشرده‌ی را در نظر گرفته است تا او را در کمترین زمان ممکن به سطح آمادگی خوبی برساند. البته در طول تمرینات برانکو به این دروازه‌بان کروات تاکید دارد تا او را نیز مانند بیرانوند کند.

علیرضا بیرانوند که این‌روزها دروازه‌بان اول تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است،  از خصوصیت ویژه و خاصی برخوردار است. آن هم پرتاب دست‌های بلند او است که می‌تواند با یک پرتاب بلند مهاجمانش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

برانکو در تمرینات این‌روزهای پرسپولیس به ویژه در فوتبال‌های درون تیمی که برای شاگردانش در نظر می‌گیرد، به بوژیدار تاکید می‌کند که روی پرتاب‌های بلند و با دست کار کند تا در صورتی که بیرانوند نتوانست در ترکیب سرخ‌پوشان به میدان برود، بوژیدار هم این توانایی را داشته باشد که با دست و با سرعت برای مهاجمان موقعیت سازی کند تا به نوعی تاکتیک تیمی برانکو با غیبت یک بازیکن بر هم نخورد.