بازیکن پرسپولیس می تواند در بارسا توپ بزند

پانادیچ مربی گلرهای پرسپولیس نظرش درباره عملکرد بیرانوند در تیم‌ملی گفت: من قبلاً  گفتم بیرانوند با خودش یک اطمینان برای تیم‌ملی آورده است، به نظر من یک اشتباه در آن بازی داشت اما به طور کلی دروازه‌بان مطمئنی بود و فکر می‌کنم اگر همین‌طور ادامه دهد در کنار ایشان تیم‌ملی می‌تواند به هدفش برسد.

 

درباره راشودویچ از پانادیچ سؤال شد که او پاسخ داد: به خاطر همین او آوردیم. او در باشگاه‌های بزرگ اروپا بازی کرده در هایدوس بوده که همیشه یکی از دو گزینه قهرمانی است. تیمی است که دروازه‌بان‌های خوبی را به جهان معرفی می‌کند.

 

او در خصوص اینکه کارشناسان فوتبال به عملکرد و شروع‌های کندش اشاره کردند و بازی را از جریان اصلی خارج می‌کرد، با تعجب گفت: آن کارشناس‌ها چه کسانی بودند؟ آنها گفتند او بازی را کند می‌کرده؟ تیم‌ملی شاید بازیکن آنقدر سرعتی نداشته باشد که تمام توپ‌هایی که بیرانوند برایشان می‌فرستند با سرعت بالا باشد. الان ما بازیکنان سرعتی مثل مهدی طارمی را داریم که سرعتی هستند و او در هر لحظه می‌تواند توپ را به سرعت بگیرد و حرکت کند اما در تیم‌ملی بازیکن سرعتی به آن صورت نداریم.

 

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص ضعف بیرانوند در خروج‌هایش اینطور توضیح می‌دهد: این بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی بود، شاید حتی چند روز قبل به نظر من خودش فکر نمی‌کرد که دروازه‌بان فیکس باشد. حراست کردن از دروازه تیم‌ملی آن هم مقابل صدهزار تماشاگر کار آسانی نیست.

 

پانادیچ درباره صحبت سوشا مکانی اینطور گفت: اگر بخواهد به بارسلونا هم می‌تواند برود، سوشا همین الان از لیگ‌برتر نروژ پیشنهاد دارد. من با او در تماس هستم و خوب کار می‌کند. هیچ بعید نیست که سال بعد در تیم‌های بزرگ نروژ هم حضور  داشته باشد.