سید مجید حسینی با مصدومیت کنعانی زادگان و حضور مگویان در اردوی تیم ملی ارمنستان این شانس را داشت تا در بازی های دوستانه استقلال به میدان برود و تبدیل به یکی از مهره های ثابت استقلال شود. حسینی که در زمان حضور قلعه نویی دو دیدار برای استقلال انجام داده بود، در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم نیز نمایش های قابل قبولی داشت با پیراهن راه آهن داشت و در ابتدای لیگ شانزدهم با نظر منصوریان به تمرینات اسقلال اضافه شد.

 

حسینی در بازی های دوستانه آبی ها عملکرد بسیار مناسبی از خود به جای گذاشت و در دیدار برابر صبای قم توانست با اعتماد به نفس کافی حضور موثری در خط دفاعی این تیم داشته باشد. مدافع جوان آبی ها که سبک بازی او شباهتهای زیادی به پژمان منتظری دارد روی توپ های هوایی عملکرد بسیار خوبی داشت و در برابر مهاجمان سرعتی و تکنیکی صبای قم، بسیار موفق عمل کرد و در نهایت گل اول آبی ها را نیز به ثمر رساند تا با نمره قابل قبولی دیدارهای دوستانه استقلال را پشت سر گذاشته باشد.

 

 

مدافع جوان استقلال می تواند با استمرار نمایش های خوب خود در ادامه بازی های لیگ تبدیل به یکی از بازیکنان خط دفاعی گران قیمت استقلال شود و اضافه شدن او به ترکیب آبی ها منجر به نیمکت نشینی یکی از مدافعان گران قیمت آبی ها در لیگ شانزدهم خواهد شد؛ اتفاقی که می تواند معادلات خط دفاعی آبی ها را بر هم بزند.