بگوویچ: ایران مدعی اصلی صعود به جام جهانی است

وینگو بگوویچ ، در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد ایران در مسیر جام جهانی 2018 روسیه گفت: بازی اول همیشه سخت است، اما ایران خوش‌شانس بود که این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز حساس این بازی را کسب کرد. قطر نشان داد تیم خوبی است و توانایی صعود به دور بعد را دارد، اما من اعتقاد دارم ایران مدعی اصلی صعود به جام جهانی است. من هوادار ایران هستم و دوست دارم این تیم از گروهش صعود کند.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در ادامه با اشاره به عملکرد تیمش در پنج هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: ما از پنج بازی، 9 امتیاز کسب کرده‌ایم که راضی‌کننده است. در این هفته مقابل نساجی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. رد و بدل شدن شش گل نشان می‌دهد، بازی جذاب و پرجنب و جوشی را شاهد بودیم که همه از جمله تماشاگران لذت بردند.

وی ادامه داد: در بازی هفته آینده مقابل تیم خوب ایرانجوان میزبان هستیم و از حمایت هواداران خود برخورداریم. باید در این بازی تمرکز کنیم و از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم. مسافت طولانی و مسیر برگشت، انرژی زیادی از ما گرفته است و ماباید به‌خوبی استراحت کنیم تا مقابل ایرانجوان به مشکل نخوریم.

بگوویچ با بیان اینکه تفاوت لیگ برتر و لیگ یک زیاد نیست، تصریح کرد:‌ بین لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران تفاوت زیادی دیده نمی‌شود و در امکانات تفاوت جزئی وجود دارد. ما در تیم یک برنامه بلندمدت داریم و حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. باشگاه به‌طور همه جانبه از ما حمایت کرده است و سعی می‌کنیم تا هر چه در توان داریم در زمین پیاده کنیم.