نادر دست‌نشان  در مورد شرایط نفت آبادان و اینکه تیمش روز جمعه در هفته پنجم لیگ برتر به میدان می‌رود، عنوان کرد: با توجه به وقفه‌ای که در لیگ برتر افتاد و به خاطر آب و هوای گرم آبادان و تمرینات مداومی که پشت سر می‌گذاشتیم کار ما بسیار سخت بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و تمرینات شاداب سعی کردیم تیم را در شرایط خوبی حفظ کنیم. تیم ما جوان و کم تجربه است که در چهار هفته اول عملکرد خوبی داشته است. حالا باید آماده دیدار مقابل نفت تهران شویم. این تیم که از کادر فنی خوبی بهره می‌برد بسیار سازمان یافته کار می‌کند و حتی تجربه آسیا را هم دارد. بازی بسیار سنگینی در پیش داریم.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه نفت در تعطیلات بدنسازی انجام داده و آیا این مسئله می‌تواند باعث شود که تیمش کار راحتی داشته باشد تصریح کرد: تجربه نشان داده بدنسازی باعث مشکل برای بازیکنان می‌شود که طول مدت زمان آن زیاد باشد و فشار بیش از حدی به بازیکنان وارد شود. فکر نمی‌کنم نفت تهران مدت زیادی بدنسازی کرده باشد و آنها فقط یک مقطع در اردبیل این کار را انجام می‌دادند. نفت از لحاظ تیمی بسیار قوی است و مربی قدرتمندی دارد. این نشان می‌دهد که ما کارمان بسیار سخت است.

دست‌نشان در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند عملکرد چهار هفته ابتدایی را در ادامه مسابقات هم داشته باشد، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد و روند رو به رشدی داشته باشیم. تیم ما در گرمای آبادان سخت تلاش می‌‌کند تا عملکرد خوبی ارائه دهد. همانطور که در هفته‌های ابتدایی خوب کار کردیم می‌ توانیم در ادامه مسابقات هم قوی باشیم.

وی در مورد تساوی بدون گل ایران و چین عنوان کرد: متأسفانه این بازی را نتوانستم ببینم اما این که در خارج از خانه یک امتیاز گرفتیم نتیجه بدی نیست. کسب یک تساوی خارج از خانه و کسب پیروزی خانوادگی از لحاظ امتیازی مناسب است و می‌تواند راضی‌کننده باشد. البته شنیده‌ام از لحاظ فنی کیفیت تیم چندان خوب نبوده است.

دست‌نشان در مورد اینکه چرا تیم ملی دل‌چسب بازی نمی‌کند، اظهار داشت: چون بازی را ندیدم نمی‌توانم نظر خاصی در این مورد بدهم. مردم ایران فرهنگ خاص خودشان را دارند و بسیار احساسی هستند به همین خاطر بازی تهاجمی و روان را می‌پسندم. امیدوارم رفته رفته این شرایط هم به وجود آید البته ما نمی‌توانیم از لحاظ فنی از کی‌روش ایراد بگیریم.