قلعه نویی می خواهد برای دوست کرواتش سنگ تمام بگذارد!

دعوای جدید کی‌روش و برانکو، بیشتر از همیشه امیر قلعه‌نویی را خوشحال کرده است. سرمربی تراکتورسازی که رابطه خوبی با برانکو دارد، یک حامی بزرگ برای مقابله با کی‌روش پیدا کرده و هر بار در مصاحبه‌هایش از سرمربی پرسپولیس تمجید می‌کند. قلعه‌نویی در آستانه بازی تراکتورسازی و پرسپولیس هم برنامه ویژه‌ای برای استقبال از برانکو تدارک دیده و می‌خواهد برای دوست کرواتش سنگ تمام بگذارد.

محسن بنگر و محمد نوری، دو بازیکنی که هر کدام سابقه بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را دارند، این فصل با دست رد برانکو نتوانستند پیراهن پرسپولیس را بپوشند و به تراکتورسازی رفتند. بنگر به شکلی ناخواسته از پرسپولیس جدا شد و نوری نتوانست به این تیم برگردد. آن‌ها برای اولین بار، قرار است روبروی تیم سابق‌شان قرار بگیرند و تقابل آن‌ها با برانکو، به یکی از سوژه‌های مهم تبدیل شده است.

قلعه‌نویی به همه بازیکنان تراکتورسازی و به صورت خاص بنگر و نوری، گفته پیش از بازی باید برای برانکو گل ببرند و استقبال خوبی از مربی سابق‌شان داشته باشند. ژنرال فعلا نمی‌خواهد هیچ حاشیه‌ای، رابطه خوبش با برانکو را تحت تاثیر قرار دهد و بزرگترین حامی او بین مربیان خارجی را ناراحت کند.