تمرین عصر پنجشنبه آبی پوشان تهرانی در حضور نیکبخت واحدی در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

 

*در ابتدای تمرین فردی که متولی یکی از امام زاده ها کشور بود دستمالی را به منصوریان داد و به او گفت که این دستمال متبرک شده باعث می شود تا بد شانسی های استقلال تمام شود.

 

*نیکبخت واحدی دیگر مهمان تمرین آبی ها بود که به دلیل حضور او تمرین استقلال برای دقایقی متوقف شد و آبی پوشان از او استقبال گرمی داشتند.

 

*درحالیکه شایعه شده بود خبرنگاران با تصمیم کادرفنی استقلال بعد از 15 دقیقه باید محل تمرین آبی پوشان را ترک کنند، این اتفاق رخ نداد تا اهالی رسانه تا پایان تمرین نظاره گر تمرین استقلالی ها باشند.

 

*بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر جونز به گرم کردن بدنهای خود پرداختند و بعد از آن پاس کاری ترکیبی و شوت به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

 

*علی قربانی که در دو روز گذشته به دلیل مصدومیت جزئی در تمرینات گروهی استقلال حضور نداشت در این جلسه تمرینی بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. همچنین فرشید باقری دیگر بازیکنی بود که بعد از رفع مصدومیت جزئی بدون مشکل در تمرین استقلال شرکت کرد.

 

 

*دروازه بانهای استقلال زیر نظر بابازاده تمرینات خود را 30 دقیقه زودتر آغاز کردند و در ادامه به تمرینات گروهی منتقل شدند.

 

*تمرینات استقلال روزهای جمعه و شنبه نیز ادامه خواهد یافت که این تمرینات پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می شود.