سیدجلال حسینی که بعد از حضور در ترکیب تیم ملی مقابل چین به دلیل درد از ناحیه قفسه سینه دچار مشکل شده، هنوز حضورش در ترکیب تیم برانکو برای دیدرا با تراکتورسازی قطعی نیست. 

دردم هر روز بیشتر می شود

حسینی در ابتدا درباره وضعیت مصدومیت خود به خبرنگار کاپ گفت: در هواپیما که از چین برمی گشتیم، فهمیدم که از ناحیه قفسه سینه و دنده درد شدیدی را احساس می کنم. از روزی که برگشتم، هر روز دردم بیشتر می شود و در پی این هستم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. البته از دیروز MRI و سی تی اسکن داده ام و منتظر هستم که نظر پزشکان پرسپولیس و تیم ملی را برای حضورم در بازی فردا بدانم. البته سفرم به تبریز قطعی است و اینکه بتوانم بازی کنم یا نه به نظر پزشکان و کادرفنی بستگی دارد. 

در دربی حتما هستم

 

وی همچنین افزود: متاسفانه در بازی با چین چند بازیکن مصدوم شدند. از پژمان منتظری بگیر که مصدومیت شدیدی پیدا کرد تا وحید امیری و من که الان دچار مصدومیت هستیم. بالاخره فشار بازیها بالاست و بازیکنان حریف هم درگیرانه بازی می کنند. با این حال من سعی می کنم که هر چه زودتر در میادین حاضر شوم اما قطعا در دربی حضور خواهم داشت. 

تراکتور تیم بزرگی نشان داده است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به رویایی با تراکتورسازی تصریح کرد: تراکتورسازی امسال از بازیکنان بزرگی برخوردار است و تاکنون هم خوب امتیازات را جمع کرده است. می دانیم که کار سختی در تبریز داریم چون تراکتورسازی با هوادارانی که دارد، نشان داده که کار را برای هر تیمی سخت می کند. با این حال با توجه به شرایط جدول ما برای کسب بهترین نتیجه به زمین می رویم و باید تمام تمرکزمان روی همین بازی باشد. برخی به دنبال این هستند از الان برای دربی زمینه سازی کنند اما درست نیست چون یک حریف سخت به نام تراکتورسازی در پیش داریم.

باید صدرنشینی را حفظ کنیم

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: صدرنشینی پرسپولیس در اینجای فصل اتفاق خوبی است اما نباید خیلی به آن دل ببندیم. باید صدرنشینی خود را حفظ کنیم چون قبل از دربی این اتفاق از نظر روحی برایمان مهم است. در بازی فردا قطعا همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانیم صدر جدول را نگه داریم. پرسپولیس 5، 6 بازیکن ملی پوش دارد که همه به خاطر سفر به چین خسته هستند و این کار را برای ما سخت تر می کند.

کمترین حقمان شکست چین بود

مدافع تیم ملی فوتبال با اشاره به بازی چین بیان داشت: کمترین حق ما در این بازی برتری مقابل چین بود چون از ابتدای مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم. فکر می کنم یکی از بهترین بازیهای تیم ملی بود و ما فقط نتوانستیم به گل برسیم. تمام بازیکنان در این مسابقه نمایش خوبی داشتند و واقعا هم برای 3 امتیاز به چین رفته بودیم. به هر حال هر چه بود، تمام شد و باید به بازیهای آینده فکر کنیم. 

ازبکستان و کره خیلی چیزها را مشخص می کند

حسینی در پایان درباره 2 بازی پیش روی تیم ملی گفت: فکر می کنم 2 بازی پیش روی تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی کلید صعود ما به جام جهانی است. با اینکه خیلی زود است بخواهیم درباره صعود کردن حرف بزنیم اما این 2 تیم رقیب اصلی ما هستند و باید آنها را شکست دهیم. فکر می کنم ازبکستان تیمی بوده که شگفتی ساز شده و با بردن 2 بازی الان صدرنشین است. قطعا در تاشکند کارمان سخت است اما اگر بتوانیم در آن بازی پیروز شویم، کارمان در تهران با حمایت تماشاگران مقابل کره جنوبی راحت تر است.