طارمی استقلالی ها را بشناسید!+تصاویر

کاوه رضایی یکی از بازیکنان پرآوازه فصل نقل و انتقالات بود که در نهایت تصمیم گرفت با استقلال قرارداد امضا کند. بدون هیچ تردیدی کاوه رضایی تا به اینجای فصل موثرترین بازیکن استقلال بوده است ولی در همین بازی‌ها آنقدر موقعیت خراب کرده که پیروزی را از این تیم گرفته است.

 

کاوه رضایی در بازی روز گذشته در دقیقه 6 روی یک ضربه سر بی‌نقص و پیگیری عالی توپ را وارد دروازه ماشین‌سازی کرد. اما درست در شرایطی که استقلال باید گل دوم را به این تیم می‌زد تا خیال استقلال از پیروزی پیش از دربی بزرگ تهران راحت می‌شد او دو موقعیت فوق‌العاده تک به تک را از دست داد تا حالا یکی از مقصران تساوی آبی‌ها باشد.

 

در یک صحنه کاوه رضایی پاس فوق‌العاده خسرو حیدری را می‌توانست با یک بغل پای آرام وارد دروازه کند، ترجیح داد با ضربه پشت پا این کار را انجام بدهد که این موقعیت عالی از استقلال گرفته شد.

 

در موقعیت بعدی پاس چیپ فوق‌العاده فرشید اسماعیلی را کاوه رضایی با ضربه‌ای از بالای سر مانوئل فرناندز دروازه‌بان ماشین‌سازی به سمت دروازه روانه کرد که این توپ با اختلاف به بیرون رفت.

 

به نظر می‌رسد کاوه رضایی در شروع کارش در استقلال نقشی را بازی می‌کند که مهدی طارمی در پرسپولیس دارد. طارمی فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد اما در عین حال آنقدر فرصت از دست داد که نتوانست رضایت صددرصدی هواداران پرسپولیس را جلب کند.