نگرانی برانکو برای رویارویی با استقلال اتلتیکویی

دربی هشتاد و سوم پایتخت  روز جمعه در هفته ششم لیگ شانزدهم برگزار خواهد شد. تقابل دو تیم در روز جمعه متفاوت‌تر از سایر تقابل های آنهاست.

استقلال تا پیش از این بازی هیچ پیروزی در لیگ به دست نیاورده و با کسب سه تساوی هم امتیاز با تیم قعرنشین فولاد در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است. این مسابقه ممکن است تهدیدی هم برای علیرضا منصوریان محسوب شود تا در صورت ناکامی جایگاهش را از دست بدهد.

از همین رو سرمربی آبی‌پوشان به هیچ وجه نمی‌خواهد در دربی بازنده باشد و امتیازی از دست بدهد اما پرسپولیسی‌ها هم به این موضوع واقف هستند و آنها نیز خودشان را برای یک بازی سخت آماده می‌کنند. برانکو نیز تدابیر لازم را برای این مسابقه اندیشیده است و تیمش را برای این مسابقه حساس آماده می‌کند.

سرمربی کروات پرسپولیس تیمش را برای رویارویی با یک استقلال تدافعی آماده می‌کند چرا که می‌داند استقلال به هر قیمتی هم که شده نمی‌خواهد دست خالی زمین را ترک کند. از طرفی دیگر سرمربی کنونی استقلال علیرضا منصوریانی است که فصل گذشته با تیم نفت در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس اتلتیکویی بازی کرد و توانست با عملکردی هوشمندانه هم سه امتیاز را از سرخپوشان بگیرد و هم آنها را از کسب عنوان قهرمانی دور کند.

مربیان پرسپولیس در اندیشه بازی با تیمی هستند که بسته بازی می‌کند و فقط برای رسیدن به گل چشم به ضد حملات خواهد دوخت. برانکو نیز نگاه ویژه‌ای به ضربات ایستگاهی خواهد داشت و از طرفی قصد دارد با پاس های پرتعداد میان بازیکنان راه نفوذ را به دروازه رحمتی باز کند تا سومین پیروزی‌اش در دربی را نیز کسب کند.