لیونل مسی با بستن یک چشم بند در برابر دیدگان خود، به تمرین ضربات پنالتی از راه دور با بازیکنان تیم نابینایان اسپانیا پرداخت که اتفاقا موفق به ارائه نمایش خوبی از خودش شد.  در خلال این تمرین، لیونل مسی به اعضای تیم نابینایان آموخت که چگونه در هنگام سر و صدا نیز با توپ ارتباط برقرار کنند.

 

مسی به سرعت موفق به هماهنگی با اعضای تیم شد و توانست علیرغم تلاش سنگربان تیم نابینایان، از راه دور یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند. این مراسم که توسط بنیاد یونیسف سازماندهی شده بود، برای بزرگداشت " توانایی انجام ورزش های همگانی توسط کودکان" برگزار شد و این هفته، سالگرد دهمین سال همکاری بنیاد یونیسف با این مجموعه بود.

 

 

 

 

مسابقات 5 نفره نابینایان در دو گروه 4 تیمی در المپیک، مخصوص ورزشکارانی است که از آسیب در زمینه بینایی رنج می برند. این مسابقات از روز جمعه در المپیک ریو 2016 آغاز خواهد شد.

 

میزبان مسابقات برزیل، در روز اول به مصاف مراکش خواهد بود و دو ساعت بعد، اسپانیا در مقابل چین صف آرایی خواهد کرد.  در گروه برزیل، دو تیم ایران و ترکیه نیز قرار دارند و اسپانیا به جز چین، با آرژانتین و مکزیک نیز روبرو خواهد شد.

 

 

 

 

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در رابطه با حضور لیونل مسی در تمرینات تیم نابینایان گفت: "مسی سال هاست که در مجموعه بارسلونا حضور دارد و خوشحالیم که بهترین بازیکن تمامی ادوار این فوتبال در این باشگاه بازی می کند. مسی برای باشگاه، طرفداران و خود فوتبال بسیار مهم محسوب می شود. در ماه های آتی، در رابطه با قرارداد مسی با او صحبت خواهیم کرد.

 

 

 

 

در رابطه مسی، هیچگونه محدودیتی وجود دارد و این خود لئو هست که محدودیت ها را ایجاد می کند. مسی 29 ساله است اما همچنان استعداد فراوانی دارد و حس جاه طلب در او به وضوح دسده می شود. مذاکرات ما در ماه های آینده پیگیری می شود اما من هیچ شکی ندارم که او فعالیت خود را در بارسلونا ادامه خواهد داد".