یزدانی از کشتی خداحافظی نمی کند

علی بیات، افزود:قرار بود رضا یزدانی پس از بازی های المپیک 2016 ریو و با یک مدال از دنیای قهرمانی خداحافظی کند اما گویا قسمت نیست که او در المپیک ها مدال بگیرد.

بیات تصریح کرد:در هر صورت همه دوستداران یزدانی و خواسته کادر فنی این بود که رضا با مدال از کشتی خداحافظی کند اما وقتی این مهم در بازی های المپیک محقق نشد من از این قهرمان شایسته تقاضا کردم فکر خداحافظی را از سَرش بیرون کند و او هم پذیرفت.

وی با اشاره به موفقیت کشتی آزاد در بازی های المپیک ریو 2016 گفت:ما سه مدال طلا،نقره و برنز گرفتیم و شایستگی کسب مدال های بیشتر را هم داشتیم اما تا اندازه ای ناداوری و اشتباهات فردی باعث شد هم تعداد مدال ها و هم رنگ آن متفاوت باشد در هر صورت عملکرد فنی تیم خیلی خوب بود؛پس از 16 سال مدال طلا گرفتیم و در طول تاریخ برای نخستین بار بود که به جایگاه دوم تیمی رسیدیم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد:از 8 مدال کاروان ورزشی ایران در المپیک 5 مدال آن را کشتی گرفته که امیدوارم مسئولان ضمن توجه ویژه همراهی بیشتری را با این رشته پر افتخار داشته باشند و به وعده های از پیش اعلام شده خود عمل کنند تا بچه ها با انگیزه بیشتری برای موفقیت های بعدی تلاش کنند.