نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

 لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب آغاز شد. بارسا و اتلتیکو حریفان خود را شکست دادند و مادرید امشب به مصاف اسپورتینگ لیسبون می‌رود. در زیر نگاهی داریم به عنوان های مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به نخستین دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دارد. قهرمان دوره پیش میزبان اسپورتینگ لیسبون است.

این نشریه به پیروزی یک بر صفر اتلتیکو مادرید برابر آیندهوون اشاره کرد. یان اوبلاک، دروازه‌بان قرمز و سفیدپوشان یک پنالتی را مهار کرد. تک گل اتلتیکو توسط سائول نیگس به ثمر رسید. آنتوان گریزمان و فیلیپه لوییس بازی درخشانی به نمایش گذاشتند.

پیروزی پر گل بارسلونا برابر سلتیک از عناوین این روزنامه است. آبی‌اناری‌ها هفت گل در این بازی به ثمر رساندند.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به جشنوراه گل بارسا اختصاص دارد. لیونل مسی هت تریک کرد، نیمار یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. لوییس سوارس نیز دو گل را وارد دروازه سلتیک کرد. دیگر گل توسط آندرس اینیستا به ثمر رسید. همچنین مارک آندره تراشتگن، دروزاه‌بان بارسا یک پنالتی را مهار کرد.

این روزنامه به پیروزی پر گل بایرن مونیخ برابر روستوف اشاره کرد. این بازی پنج بر صفر به نفع تیم آلمانی به پایان رسید.

این نشریه به الکساندر چفرین اشاره کرد. او امروز به عنوان رییس یوفا معرفی شد.

آس

دیدار مادرید و اسپورتینگ لیسبون تیتر نخست این روزنامه است. سه مهاجم مادرید یعنی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت. نام ایسکو و آسنسیو از فهرست خط خورد.

این نشریه به صحبت های ژورژ خسوس اشاره کرد. سرمربی تیم اسپورتینگ گفت: مادرید پس از آمدن زین الدین زیدان بهتر شده است.

دیدار تیم های سویا و یوونتوس در لیگ قهرمانان از عناوین این روزنامه است.