آلگری: نباید از تساوی خانگی مقابل سویا دلسرد شویم

 ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در اولین دیدارشان در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود مقابل سویای اسپانیا تن به تساوی بدون گل دادند، پس از بازی به سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: در لیگ قهرمانان هیچ مسابقه‌ای آسان نیست، از این‌رو نباید بابت این تساوی خانگی دلسرد شویم. از اینکه نتوانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم، ناراحتیم، اما هنوز زمان زیادی برای جبران داریم و البته که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهیم رسید.

سرمربی بانوی پیر صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: هر چه از بازی پیش می‌رفت، بهتر و بهتر می‌شدیم و با توجه به موقعیت‌هایی که روی دروازه سویا خلق کردیم، باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم. ما تنها در ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. می‌توانستیم توپ را حتی بهتر به گردش در بیاوریم و نتوانستیم از شکاف‌های موجود در خط دفاعی سویا برای پاس دادن به مهاجمان خود بهره لازم را ببریم. به هر حال نگران نیستم و اطمینان دارم به وقتش در تمامی پست‌ها پیشرفت لازم را خواهیم کرد.

یوونتوس در بازی بعدی خود در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر) به کرواسی سفر خواهد کرد تا به مصاف دیناموزاگرب برود.