کمالوند: از بدشانسی خسته شده‌ایم

فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در کنفرانس خبری اظهار داشت: اعتقادی به طلسم و امثال این موضوعات ندارم، اما چند هفته است که با بدشانسی مواجه می‌شویم و هرچه می‌زنیم به در بسته می‌خورد. در ادامه لیگ برتر بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و باید هوشیارتر باشیم.

وی در ادامه افزود: در دو بازی گذشته نیز روی دو موقعیت، دو گل دریافت کردیم و 10، 11 موقعیت از دست دادیم. نفرات خوبی جذب کردیم اما معتقدم بدشانسی می‌آوریم. اصلا بحث تاکتیکی مطرح نیست و از بدشانسی خسته شدیم، امیدوارم خداوند لطفی به ما کند تا بدشانسی دست از سر ما برد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به اینکه باید به تیم ملی کمک کرد گفت: تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی قدم برمی‌دارد و هدف همه ما باید کمک به تیم ملی باشد تا نتیجه لازم را بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

کمالوند در خصوص نتایج تیم گسترش فولاد اظهار داشت: فکر می‌کنم تا به اینجای کار باید 10 امتیاز کسب می‌کردیم و جزء 3 تیم بالای جدول بودیم. همانطور که گفتم در بازی‌های گذشته با بدشانسی مواجه شدیم، توپ‌هایی را از دست دادیم که هر آدم ساده‌ای می‌توانست آنها را به گل تبدیل کند. ما در طول هفته 80 درصد روی گلزنی کار می‌کنیم و باید بجنگیم. ما در بازی با سایپا سعی کردیم میانه میدان را به دست آوریم اما بدشانسی آوردیم. اگر یک بازی باشد می‌توان آن را تحمل کرد ولی چندین بازی است که با بدشانسی مواجه هستیم.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش تصریح کرد: ما باید بچه‌ها را به لحاظ روحی‌روانی ریکاوری کنیم و اینکه سعی کنیم توپ‌هایمان به گل تبدیل شود.

کمالوند در پایان تصریح کرد: پارسال با امسال را مقایسه کنید. دروازه‌بان ما در فصل گذشته وپ‌هایی را مهار می‌کرد که هیچ‌کس نمی‌توانست آنها را بگیرد اما این فصل توپ‌های ساده‌ای گل می‌شود. هفته قبل 3،4 موقعیت گل داشتیم که تنها یک توپ‌مان تبدیل به گل شد و چندین موقعیت از دست دادیم.