ساموئل اومتیتی،‌ مدافع راست فرانسوی جدید بارسلونا می‌‌گوید که اگر در پایان فصل جاری با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، به تقلید از دو هم‌تیمی اهل آمریکای جنوبی خود یعنی لیونل مسی و نیمار موهایش را بلوند می‌کند.

مدافع سابق لیون که تابستان امسال به کاتالان‌ها پیوست، به رادیو کادناسر اسپانیا گفت: قول می‌دهم اگر امسال قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، موهایم را بلوند کنم. امیدوارم که در این فصل عملکرد خوبی داشته باشم و تا جایی که می‌توانم فرصت بازی به‌دست آوردم و در تورنمنت‌های مختلف قهرمان شوم. در تمرینات حواسم به چیزهایی که سرمربی تیم می‌گوید هست و سعی می‌کنم که آنها را در بازی‌ها پیاده کنم.

اومتیتی افزود: همیشه بازیکنی بوده‌ام که دوست داشته پاسکاری کند و از سد بازیکنان مقابلش رد شود. سرمربی هم از من خواسته است که پاس‌های ساده بدهم، پاس‌هایی که زمینه فرارم را فراهم می‌کند.

مدافع ملی‌پوش بارسلونا با اشاره به نحوه انتقالش به بارسلونا هم تأکید کرد: باشگاه لیون از فروش من می‌توانست پول بیشتری دریافت کند، اما این انتقال رخ داد و من در آن هیچ نقشی نداشتم. در ماه مارس بود که فهمیدم بارسلونا قصد جذب مرا دارد و از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم.

اومتیتی درباره بازی در کنار بهترین بازیکنان دنیا عنوان کرد: مسی در دنیا بهترین است. او یک پدیده است و در تمرینات هم همان‌طور بازی می‌کند که در مسابقات می‌بینید. در تمرینات دوست دارم مقابل مسی، نیمار و سوارز قرار بگیرم. از بازی در کنار پیکه هم دارم چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.