اختلاف بین باشگاه الاهلی و مسئولان تیم ملی عربستان بر سر مصدومیت بازیکن کلیدی تیم

باشگاه الاهلی امروز (شنبه) در بیانیه ای ضمن اظهار نگرانی از عدم کارایی مدیریت اجرایی و کادر پزشکی تیم ملی عربستان، اقدام بی موقع پزشک تیم ملی این کشور در تزریق یک نوع آمپول به زانوی تیسیر الجاسم را دلیل مصدومیت شدید این بازیکن اعلام کرد.
باشگاه الاهلی مدعی است که کادر فنی تیم ملی برای بهره برداری از تیسیر الجاسم در دو دیدار مقابل تایلند و عراق درچارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از کادر پزشکی خواسته شده بود که به هر طریقی این بازیکن خلاق را آماده کند.
در ادامه بیانیه الاهلی آمده است: تسکین موقت درد زانوی الجاسم با انجام تزریق در ناحیه زانو منجر به تشدید مصدومیت وی شد، به طوری که او نمی تواند در تمرینات باشگاه شرکت کند و بنابه گزارش پزشکی دستکم پنج ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.
از طرف دیگر، فدراسیون فوتبال سعودی ادعای باشگاه الاهلی در مورد بی کفایتی کادر پزشکی تیم ملی این کشور وعدم تشخیص درست مصدومیت این بازیکن را رد و آن را یک اتهام واهی و بی اساس توصیف کرده است.
فدراسیون فوتبال عربستان خاطر نشان کرد که این بازیکن اساسا دارای مصدومیت قبلی بوده و تزریق آمپول در قسمت زانو صرفا برای استفاده از خدمات بازیکن در دو دیدار این تیم مقابل تیم های تایلند و عراق در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انجام نشده است، بلکه هدف درمان این بازیکن بوده است .
تیم الاهلی با لحنی تند خطاب به سرپرست تیم وکادر فنی تاکید کرد که الجاسم یکی از بازیکنان کلیدی و کاپیتان الاهلی است که سالم تحویل اردوی تیم ملی داده شده است؛ اما اقدام غیر حرفه ای و عامدانه کادر فنی تیم ملی موجب وخیم تر شدن مصدومیت این بازیکن و خسران تیم الاهلی شده است. 
باشگاه الاهلی تهدید کرد که ادامه هرج ومرج حاکم در تیم ملی عربستان سبب خواهد شد تا تیم الاهلی بازیکنانش را به موقع برای حضور در تیم ملی عربستان رها نکند.
چندی پیش درگیری نسبتا شدیدی بین رئیس باشگاه النصر و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان رخ داد و طرفین با الفاظ غیر ورزشی همدیگر را مورد خطاب قرار دادند.