پوگبا باید رقم رکوردشکن انتقالش به من‌یونایتد را به دست فراموشی بسپارد

پل پوگبا که در این تابستان در ازای 110 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و رکورد نقل و انتقالات را شکست، تا کنون در تمامی دقایق چهار بازی اخیر شیاطین سرخ به میدان رفته است. پل اما به شدت تحت‌فشار است و برخی کارشناسان بر این باورند که این هافبک فرانسوی نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اما سرمربی سرخپوشان منچستر به پوگبا گفت که توجهی به این حرف‌ها نکند و روی کار خودش تمرکز کند.

ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با خبرنگاران در حمایت از هافبک 23 ساله‌اش گفت: باید رابطه‌ای بین دخل و خرج باشگاه وجود داشته باشد و اگر این را مورد محاسبه قرار دهید، می‌بینید که باشگاه‌های دیگر 20، 30 و یا 40 میلیون پوند بیشتر از منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات خرج کرده‌اند. به هر حال پوگبا باید رقم رکوردشکن انتقالش به من‌یونایتد را به دست فراموشی بسپارد و بازی خودش را انجام دهد. پل در اردوی پیش‌فصل ما حضور نداشت، اما در بازی اول ما خیلی تأثیرگذار بود و طبیعی است که پس از آن کمی دچار افت شود. به هر حال به پوگبا اعتماد کامل دارم چون می‌دانم او چه بازیکنی است. پل پسر خیلی خوب و پرشوری است و به فرم ایده‌آلش خواهد رسید. با پیشرفت تیم، پوگبا هم به شکل و فرم واقعی‌اش خواهد رسید.

آقای خاص در پایان در خصوص پست هافبک فرانسوی‌اش هم خاطرنشان کرد: این بسته به شرایط دارد که پوگبا در چه پستی بازی کند. در لیگ برتر ما از وین رونی در پست مهاجم دوم استفاده می‌کنیم، این در حالی است که در بازی مقابل فاینورد در لیگ اروپا از آندر هررا و مورگان اشنایدرلین جلوی چهار مدافع خود بازی گرفتیم تا پوگبا فضای بیشتری برای بازی آزادانه‌اش داشته باشد. به هر حال مشکلی بابت پست پل نداریم و او هم احساس راحتی می‌کند.

منچستریونایتد که در حال حاضر با 9 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، از ساعت 15:30 فردا (یکشنبه) میهمان واتفورد است.