باوئرمن: عراق و کره جنوبی را قبلا برده ایم

درک باوئرمن بعد از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن در مرحله نیمه‌نهایی چلنج کاپ اظهار داشت: به تیم اردن تبریک می‌گویم آنها در این بازی خیلی تلاش کردند. اردن تیم بسیار خوبی است که بهترین بازی‌ها را در این تورنمنت انجام داده است. خوشحالم که چنین بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تیم اردن در هر بازی به‌طور میانگین بیش از 80 امتیاز به دست می‌آورد ولی آنها در بازی امروز 25 امتیاز کمتر از میانگین هر بازی به دست آوردند. ما دفاع خوبی در این دیدار انجام دادیم و فرصت‌های شوت‌زنی زیادی ایجاد کردیم. با توجه به اینکه تنها یک ماه برای تمرین فرصت داشتیم عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: ما باید این پیروزی را فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی باشیم، تا قهرمانی را برای تیم ایران به ارمغان بیاوریم.

باوئرمن در مورد بازیکن آمریکایی تیم اردن گفت: تاکر بازیکن خوبی است و از طرفی بازیکنان پیرامونی او هم خوب هستند، دفاع کردن چنین مجموعه‌ای کار سختی است. خوشبختانه سجاد مشایخی و بهنام یخچالی عالی کار کردند و حامد نیز زیر حلقه دفاع بی‌نقصی ارائه کرد. آنها در مجموع توانستند تاکر را متوقف کنند. نقشه‌های ما اجرا شد و در مجموع برنده بازی شدیم.

او در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در فینال با عراق روبه‌رو شود یا کره جنوبی، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند این 2 تیم بازی‌ کاملاً متفاوتی را ارائه می‌دهند و ما هر دو را پیش از این برده‌ایم. بازیکنان من این توانایی را دارند که باز هم یک دفاع خوب انجام دهند و ما در دیدارهایی که دفاع قابل قبولی ارائه می‌کنیم می‌توانیم برنده شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم همه کسانی که بازی‌ها را نگاه می‌کنند ارزش این تیم جوان را بدانند؛ ارسلان کاظمی با وجود مصدومیت بازی کرد که این فداکاری او نشانه خوبی برای ما است. اوشین و حامد حدادی هم که از نسل گذشته باقی مانده‌اند تمام تلاش خود را ارائه می‌کنند. ما هم به فینال رسیدیم و هم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم.