خبر خوب برای زیدان؛ اوبامیانگ مصدوم شد

دورتموند هفته پنجم رقابت های بوندسلیگا را با پیروزی سه بر یک برابر فرایبورگ آغاز کرد اما آسیب دیدگی پیر امریک اوبامیانگ، شیرینی این پیروزی را برای هواداران این تیم آلمانی تلخ کرد.

اوبامیانگ که بهترین و سرشناس ترین بازیکن دورتموند به شمار می آید، در دیدار برابر فرایبورگ آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد تا احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید بسیار زیاد باشد. این بازیکن گابنی، در دیدار برابر فرایبورگ گل نخست بازی را به ثمر رساند اما آسیب دیدگی اجازه نداد بازی را تا پایان دنبال کند و مجبور شد که به خاطر آسیب دیدگی شدید زمین بازی را ترک کند.

دورتموند در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود و غیبت اوبامیانگ بدون شک خبر خوبی برای زیدان به شمار می آید. اوبامیانگ یکی از گزینه های پیوستن به رئال مادرید در تابستان فصل جابه جایی بود اما در نهایت تصمیم گرفت در دورتموند بماند. او با زدن پنج گل به همراه روبرت لواندوفسکی در صدر فهرست بهترین گلزنان جای دارد.

هنوز زمان دوری اوبامیانگ از میادین مشخص نیست. خود این بازیکن به هواداران دورتمند دلداری داد و اعلام کرد در شرایط خوبی به سر می برد و دلیل برای نگرانی وجود ندارد.