پیام تبریک مهدی تاج به تیم ملی فوتسال

مهدی تاج در پیامی، صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2016 کلمبیا را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

افتخارآفرینی و قرار گرفتن تیم ملی فوتسال کشورمان در جمع چهار تیم برتر جهان پس از 24 سال از آخرین حضورش در رقابت‌های جام جهانی 1992، نشان از اقتدار، صلابت و رشادت جوانان برومند ایران‌زمین دارد که توانستند با ثبت رکوردی درخشان در ورزش کشور، موجی از شادی و نشاط را در میان مردم عزیز کشورمان به‌وجود بیاورند.

حضور تیم ملی فوتسال در جمع چهار تیم برتر دنیا با رقابت با بزرگان جهان مانند اسپانیا، برزیل و پاراگوئه اتفاق افتاده و نشان‌دهنده قدرت فوتسال ایران در جهان است و بی‌شک، مقام پنجمی جهان که پیش از این نزد تیم ملی فوتسال ایران در رنکینگ جهانی قرار داشت، در سایه همین تلاش‌ها و پای‌مردی‌های غیورمردان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران به‌دست آمده است.

بازیکنان ارزنده این تیم که بارها عنوان تیم برتر اخلاق را از آن خود کرده بودند، در این مسابقات نیز به دور از همه هیاهوهای پیرامون ورزش، باز هم اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و همگان اقدام شایسته و اخلاق‌مدارانه این تیم در حضور و مشارکت در جشن خداحافظی فالکائو، اسطوره فوتسال برزیل را ستودند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کسب این افتخار بزرگ و قرار گرفتن تیم ملی فوتسال کشورمان در میان چهار تیم برتر جهان را به مسئولان، جامعه بزرگ فوتسال، باشگاه‌ها، اعضای کادر فنی، بازیکنان تیم ملی و خانواده‌های آنها تبریک و تهنیت می‌گوید و بر این باوریم که کسب افتخار اخیر این تیم در جام جهانی 2016 کلمبیا، ثمره سال‌ها تلاش پیشکسوتان بزرگ این رشته، باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتسال و مجاهدت و همراهی خانواده بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم  بوده است.