واکنش جدی استقلالی‌ها به پیشنهاد جدید برای ستاره
 امروز خبری مبنی بر پیوستن رحمانی به یک تیم از سوپرلیگ قطر، بر روی خروجی چند سایت و خبرگزاری ورزشی منتشر شد که البته با واکنش این بازیکن همراه بود. پس از این اتفاق، روزنامه استقلال جوان با پرداختن به این موضوع، موضع باشگاه را در قبال خروج رحمانی مشخص کرد.

روزنامه استقلال جوان، رسانه منتسب به باشگاه استقلال تهران، با تیتر های " موضع مشخص استقلال در قبال رحمانی؛ فروشی نیست"، " فریبا: بختیار را ممنوع الخروج می‌کنیم!" و " Not For Sale" ، به موضوع پیوستن رحمانی به یک تیم از سوپرلیگ قطر پرداخته و البته، موضع مشخص باشگاه در این باره را بیان می‌کند. 

 

 

گفتنی است رحمانی در حالی که در تابستان چند پیشنهاد خوب از سوپرلیگ قطر دریافت کرده بود، به‌خاطر علاقه‌اش به تیم محبوبش، استقلال، قید همه پیشنهادات را زد تا با پیوستن به آبی‌پوشان، بمب نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان لقب بگیرد. اوضاع البته برای بختیار خوب پیش نرفت و این بازیکن پس از نمایش های ضعیف خود در ترکیب منصوریان، دیدار های حساس تیمش مقابل ماشین سازی و پرسپولیس را از روی نیمکت تماشا کرد. هرچند رحمانی ستاره تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن بود و موفق شد عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.