واکنش آذرنیا به شایعه درگیری خلعتبری و کمالوند

از روز گذشته که محمدرضا خلعتبری از سوی مسئولان گسترش فولاد از حضور در تمرینات این تیم منع شده است، شایعات زیادی در این باره منتشر شده است. با اینکه مسئولان گسترش و کمالوند اعلام کردند از خلعتبری راضی نیستند و فعلا چند روز به مرخصی رفته تا بعد از استراحت چند روزه درباره اش تصمیم گیری شود اما از دیروز برخی رسانه ها خبر از درگیری لفظی خلعتبری با کمالوند در رختکن گسترش فولاد دادند.

در این باره شایعه شده کمالوند دو روز پیش وقتی در جمع بازیکنان کمی محکم با آنها صحبت کرده، خلعتبری واکنش نشان داده و همین امر موجب اختلاف شده است.

حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد اما این مسائل را قویا تکذیب می کند. آذرنیا به "ورزش سه" می گوید: به جرات می گویم هیچ درگیری و اختلافی وجود ندارد. بحث ما با خلعتبری فقط و فقط این است که بیشتر از این از او انتظار داریم و او از نظر فنی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. در باشگاه گسترش فولاد همیشه نظم برقرار بوده و در این چند سالی که به عنوان سرپرست حضور دارم، هرگز خبری از درگیری و این مسائل نبوده است. الان هم قویا اعلام می کنم خلعتبری و کمالوند هیچ مشکل غیرفنی باهم ندارند. قرار است خلعتبری چند روز بعد برگردد تا در آرامش درباره اش تصمیم گیری شود.