میهمانی امشب پرسپولیسی‌ها غیرقانونی است؟

در آستانه برگزاری مراسم شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای هرگونه فعالیت شرکت ثالثی برای پیشکوتان را غیرقانونی دانسته و  حتی از پپگیری قانونی آن خبر داده است.

این در حالی است که مسوولان برگزاری مراسم از پیشکسوتان مدیران عامل سابق باشگاه و بسیاری از چهره های صاحب نام دعوت به عمل آوردند تا امشب در مراسمی که در یکی از رستوران های تهران بدون رسانه ها برگزار می شود شرکت کند.

علی پروین شخصا با بسیاری از پیشکسوتان تماس گرفته از آنها دعوت به عمل آورده است. این شرکت در زمان مدیریت رویانیان تاسیس شد و پس از رای گیری از پشکسوتان بهروز سلطانی،حمید استیلی ضیا عربشاهی و سعید شیرینی به عنوان اعضای هیات مدیره آن برگزیده شدند.

این شرکت در گذشته با در نظر گرفتن مستمری و حقوق ماهیانه برای پیکشوستان و بیمه کردن آنها اقداماتی انجام داده و حالا قصددارد فعالیت خود را از سر بگیرد اما باشگاه پرسپولیس فعالیت این شرکت را قانونی را نمی داند.

از آن سو مسوولان این شرکت تاکید دارند چنین شرکتی ثبت قانونی شده و فعالیت آن کاملا قانونی است. باید دید  این کشمکش به کجا ختم می شود و مراسم امشب چگونه برگزار شده و آیا با توجه به اطلاعیه باشگاه پیشکسوتانی که برای حضور در مراسم اعلام تمایل کرده بودند شرکت می کنند یا خیر.