دسته اولی‌ها و انصراف‌های جدید

دیدار پارس جنوبی جم – نیروی زمینی تهران برگزار نخواهد شد به این دلیل که تیم نیروی زمینی انصراف داده! جالب اینکه پارس جنوبی جم که برای پیگیری تمرینات به تهران آمده در روزهای آتی با نیروی زمینی بازی خواهد کرد که این بازی دوستانه خواهد بود.

برگزاری بازی بین تیم های شهرداری فومن  - سپیدورد رشت نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد چون سپیدوردی ها می گویند اگر دستمزد خود را دریافت نکنند حاضر به بازی نخواهند شد. باشگاه که به برگزاری این بازی در شهر فومن به دلیل کمبود امکانات معترض شده امیدوار است تیم شهرداری فومن از میزبانی سپیدرود انصراف دهد تا وقت بیشتری برای راضی کردن بازیکنان خود پیدا کند.

جدال دو تیم شیرازی آینده سازان برق شیراز – فجر سپاسی در نوع خود جالب است. آینده سازان برق شیراز به نظر می رسد همان برق است و تغییر اسم داده تا بدهی های انباشت شده مانع از ادامه فعالیت های این تیم نشود!

اعلام شده دیدار استقلال اهواز و اکسین البرز برگزار نخواهد شد. این به دلیل انصراف استقلال اهواز است. این بازی می توانست برای فیروز کریمی یادآور خاطرات گذشته باشد. او با تیم استقلال اهواز نایب قهرمان لیگ برتر شد. هر چند آخرین حضورش در این تیم با ناکامی همراه بود، بطوریکه در میانه های راه مجبور به جدایی از این تیم شد.

به نظر می رسد دیدار مس رفسنجان – صنعت نفت نوین آبادان هم برگزار نخواهد شد. یکی دو روز پیش باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد تیم اول و دوم این باشگاه در جام حذفی شرکت نخواهد کرد! دلیل هم تمرکز روی مسابقات باشگاهی اعلام شده است.

مسکرمان بدون برگزاری بازی به دور بعدی صعود کرده چون خیبر از حضور در کرمان انصراف داده است. دیگر تیمی که بدون برگزاری بازی صعود کرده راه آهن یزدان است. در مورد راه آهن هم گفته می شود قوه قضائیه مالکیت این تیم را پس گرفته چون مالک باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

در جام حذفی هر دم از این باغ بری می رسد. شاید چند دیدار دیگر هم انجام نشود. فعلا اخباری که به طور رسمی اعلام شده همین ها بوده است.

برنامه بازی های دسته اولی اعلامی از سوی سازمان لیگ برتر از این قرار است:

استقلال اهواز - اکسین البرز

مس رفسنجان- نفت نوین آبادان

آینده سازان برق شیراز- فجرسپاسی شیراز

زاگرس یاسوج - فولاد یزد

بادران تهران- پاراگ تهران

آلومینیوم اراک - شهید کریمی جویبار

نساجی مازندران - شهرداری ارومیه

پارس جنوبی جم- نیروی زمینی تهران

شهرداری فومن- سپیدرود رشت

خونه به خونه مازندران- شاهین بندرعامری

ایرانجوان بوشهر- نفت امیدیه