باورم نمی‌شد به تیم ملی اسپانیا دعوت شده‌ام

خوسه کایخون که روز گذشته (جمعه) برای اولین بار از سال 2014 به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شد تا این تیم را در دو بازی پیش روی خود برابر ایتالیا و آلبانی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 همراهی کند، اعتراف کرد اولین باری که خبر دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اسپانیا را از زبان هم‌تیمی‌اش په‌په رینا شنید، آن را باور نکرده است.

هافبک هجومی تیم فوتبال ناپولی که در این فصل شروعی فوق‌العاده‌ای داشته و در شش بازی‌اش پنج گل زده است، به نشریه لارگروس اسپانیا گفت: امیدوار بودم که به تیم ملی دعوت شوم، اما واقعیت این است که باز هم انتظار نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد، چون در اسپانیا بازیکنان بزرگ زیادی هستند. من یک بازیکن گلزن نیستم، اما تلاش می‌کنم با همین روند به کارم ادامه دهم. دعوت شدن به تیم ملی پاداش تمام سختکوشی‌هایی است که در سال‌های اخیر انجام داده‌ایم و من می‌خواهم به همین روند ادامه دهم.

کایخون ادامه داد: در خانه‌ام روی مبل نشسته بودم که رینا زنگ زد و به من گفت که به تیم ملی دعوت شده‌ام، اما حرفش را باور نکردم! زمانی که به من ثابت شد به تیم ملی دعوت شده‌ام، به رینا زنگ زدم تا از او تشکر کنم. په‌په در ناپولی دارد کارش را خوب انجام می‌دهد. برای من همیشه روشن بود که او هم دوباره به تیم ملی اسپانیا دعوت می‌شود و از این بابت بسیار خوشحالم. او همیشه به من می‌گفت که امیدم را از دست ندهم چون دیر یا زود، فرصت بازی برای تیم ملی را به‌دست خواهم آورد. رینا در رختکن ناپولی نقش مهمی دارد و برای من هم یک دوست صمیمی است. او واقعاً شخصیت بامزه‌ای دارد.

تیم ملی اسپانیا پنجشنبه هفته آینده در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 میهمان ایتالیاست و سه روز پس از آن هم برابر آلبانی بازی خواهد رد.