فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی دارد و نیازمند برنامه‌ریزی بیشتری است

 مهدی تاج ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه فوتبال یک پدیده اجتماعی است، اظهار داشت: کارهای بزرگ فرهنگی زمانی که با حضور فوتبالیست‌ها صورت می‌پذیرد دارای تأثیرگذاری بیشتر در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال درواقع برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را بر عهده دارد و هیئت‌های فوتبال مستقر در استان‌ها در واقع بازوی اجرایی فدراسیون فوتبال است.

تاج افزود: هیئت‌های فوتبال در استان‌ها باید از همه ظرفیت‌ها و توان‌های موجود برای توسعه و پیشرفت فوتبال استان‌ها استفاده کنند.

وی اداره فوتبال را کار سختی توصیف کرد و گفت: فوتبال در ایران حاشیه‌های زیادی دارد و مسئولیت داشتن در این عرصه بسیار سخت است.

تاج با اشاره به اینکه هر فردی در این انتخابات پیروز شود باید از تمام ظرفیت‌های مجمع استان استفاده کند، گفت: فرد پیروز و همه باید رئیس جدید هیئت فوتبال را به‌طور کامل حمایت کنند و همکاری‌های لازمه را انجام دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این استان ظرفیت داشتن یک تیم دیگر در دسته‌های کشوری را دارد و امید است این امر محقق شود.

تاج با اشاره به اینکه در مشهد بزرگترین مجمع داوران فوتبال وجود دارد، بیان داشت: در بعضی از استان‌ها ما تیم‌های لیگ برتری داریم اما مجمع داوران نداریم و در بعضی از استان‌ها این امر نیز برعکس است اما امید است در آینده نزدیک مجمع داوران این استان تشکیل شود.

همچنین  فیروزه نائب رئیس مجمع فوتبال استان با اشاره به اینکه باید همه استان‌ها در توسعه فوتبال مشارکت داشته باشند، اظهار داشت: طیف رنگین‌کمانی از استان‌ها باید در تیم‌های مختلف از پایه تا تیم ملی حضور داشته باشند و نباید امکانات در مرکز متمرکز شود.

امان‌اله فیروزه گفت: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان فوتبال تأثیرگذاری زیادی در جامعه دارد و حضور یک فوتبالیست در برنامه‌های فرهنگی بازخورد خوبی در سطح جامعه دارد.

وی تصریح کرد: ماحصل تلاش‌های ما موفقیت تیم ملی در میدان‌ها مختلف است.

در پایان با برگزاری انتخابات حسین جعفر زاده با کسب 17 رأی از 19 رأی توانست احمد علیزاده را پشت سر بگذارد و دوباره به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی انتخاب شد.