چشم‌بادامی‌ها مبهوت آزادی

تیم فوتبال کره جنوبی که قرار است امروز از ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی در رقابت‌های چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ایران برود، از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز آخرین تمرین تاکتیکی خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام داد.

* خبرنگاران و همراهان تیم ملی کره جنوبی به محض ورود به ورزشگاه آزادی مبهوت این فضا شده و به جای هر کاری ترجیح دادند ابتدا به عکس سلفی یادگاری پرداخته و سپس از امکانات ورزشگاه عکس گرفته و فیلمبرداری کردند. 

* حدود 20 خبرنگار و عکاس کره‌ای به همراه 6-5 خبرنگار ایرانی برای پوشش خبری تمرین کره جنوبی در ورزشگاه حضور دارند.

* بعد از 10 دقیقه از حضور تیم ملی کره به درخواست کادر فنی این تیم نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد، ضمن اینکه شرایط خوب چمن ورزشگاه رضایت اشتیلیکه و دستیارانش را به همراه داشت.

*بازیکنان تیم ملی کره با لباس سورمه‌ای رنگ در تمرین حضور دارند و دروازه‌بان‌های این تیم از همان ابتدا به کارهای اختصاصی مشغول شدند.

* کره‌ای‌‌ها در ابتدا و پس از گوش کردن به صحبت‌های سرمربی آلمانی، به گروه‌های 4 نفره تقسیم شدند و با کار کردن با توپ خود را برای تمرینات تاکتیکی آماده کردند.

* این بخش زیر نظر دستیاران اشتیلیکه برگزار شد و سرمربی آلمانی که ابتدا نظارت بر تمرینات را برعهده داشت، شخصاً طراحی تمرین را برعهده گرفته و موانع تاکتیکی را در زمین چید.

*‌ صندلی‌های نیمکت ورزشگاه آزادی در فاز جدید بازسازی ورزشگاه تغییر کردند.

بعد از 15 دقیقه از خبرنگاران خواسته شد تا ورزشگاه را ترک کنند.