شکست خانگی آرژانتین مقابل پاراگوئه

در این دیدار که آلبی سلسته لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، سرخیو آگوئرو یک ضربه پنالتی را از دست داد و به این ترتیب شاگردان ادگاردو بائوسا سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست دادند.

 

دو تیم بازی را با ضرباهنگ بالا آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه  روی هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 18، پاراگوئه به گل رسید.

 

روی حرکت عالی آنخل رومرو و پاس به موقع او، درلیس گونسالس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

بعد از این گل آرژانتینی ها جلو کشیدند و می توانستند خیلی زود به گل تساوی برسند اما ضربات کم دقت بازیکنان این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی این نیمه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را آرژانتین بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از این نیمه سپری شده بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. برخورد توپ به دست دا سیلوا، یک ضربه پنالتی نصیب آلبی سلسته کرد اما ضربه سرخیو آگوئرو را خوستو ویار مهار کرد.

 

سه دقیقه بعد، آگوئرو می توانست در موقعیتی عالی، اشتباهش را جبران کند اما این بار هم ویار اجازه نداد قفل دروازه پاراگوئه باز شود.

 

حملات آرژانتینی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما این اتفاق هرگز رخ نداد و پاراگوئه توانست با همان یک گل به پیروزی برسد.